Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یه کمیک باحااااااااااااااااااااال(z)

سلام به همه دوستای خوبم . 

از دیشب تا حالا دارم روی یه کمیک کار می کنم که خیلی واسم گرون تموم شد . مجبور شدم ترجمشو با فتوشاپ بهش وطل کنم که دقیقا سه ساعت و بیست دقیقه طول کشید . 

امیدوارم خوشتون بیاد ازش . 


و آنها تا ابد با خوبی و خوشی زندگی کردند 

اگه غلط املایی یا چیزی داشت دیگه به بزرگی خودتون ببخشید بار اولم لود که این کارو می کردم

نظو بادتون نره 
بای بای

یادش بخیر(z)

وانیا جون کجایی که یادش بخیر 

یادته اوایلی که من اومده بودم یه پست گذاشتی  5000 تا بازدیدمون مبارک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا من د ارم میرم و وبلاگ 30/000 تایی شده . 





شوخی کردم نمی خوام برم . دیدم اینجوری متن قشنگ تر میشه گفتم اینجوری بنویسمش . 


راستی من دیروز وارد نظرات که شدم دیدم دختر خانمی به اسم ترلان به رمان یک ابر کپی کار (رمان من ) 26 تا نظر داده (هر پارت یک نظر)



قشنگ لیست نظراتو پکوندی عزیزم

خواستم ازت  تشکر کنم و بهت بگم که کلی انرژی گرفتم از این همه هیجانش 

تمام سعیم رو می کنم که یه داستان خوب برای فصل دوم پیدا کنم و سریعا بنویسمش . 


تا بعد..............................


یک تئوری درباره قدرت میراکل کویین (آخرین شرور فصل 3 کلویی)(z)

سلام دوستای میراکلسی با چند تا تئوری درباره میراکل کویین اومدم پیشتون . 

خب داستان از اونجا شروع میشه که کلویی به خاطر خودخواهیش احساسات منفی رو به خودش راه میده . ارباب شرارت از این موضوع سوء استفاده می کنه و کلویی رو به سمت خودش میکشه و آکوماییش میکنه . 

نوع قدرت میراکل کویین ترکیبی از قدرت های شرورانه پدر و مادرش بود . 

اگه دقیق دیده باشید به سبک استایل کویین وارد صحنه میشه و می تونه به همه دستور بده مثل قدرت پدرش . 



خب این هم از تئوری که می خواستم بهتون انتقال بده . امیدوارم از حجم کم مطالبی که بهتون میدم ناراحت نشید .

در ضمن جدیدا دیگه هیچ مطلبی نممونده که توضیح نداده باشم . میشه گفت کل میراکلس رو براتون تشریح کردم . و  دیگه چیزی تا فصل ها و قسمت های جدید نمونده برای همین مطلبی نیست که ما براتون بزاریم .



نظر بدید منتظرتون هستم بای بای........

عکس های جالب و خنده دار..

سلاااام...خب..یکم عکس اوردم برید ادامههههههه 


 


میگه شیپ های میراکلس.اونی که به درخت مثه کنه افتاده ادرینه که میگه مری ایز جاست فرند-_-





کدوم یکی توی کلاس هستید؟؟ ویژگی ها زیر هر کدوم هست...


:/ خدایا


:||


بی توضیحححح-__-


بلی همه دارن به سمت شیپ مریکت حمله ور میشن


خانم ها و اقایان معرفی میکنم این شما و این ...














نینو:|



خخخخخ خدایی این حالت هم باحاله.انقد دیدیم اینارو تو لباس های ابرقهرمانی که....هیچ ولش


:||||| بعله..این میراکلس سوتی های بسیاری دارع.اینم یکی--_--


وای اینو خیلی دوست داشتم....

ادرین میگه دروغ میگی؟

بعد فاندوم: اوه خدای من! باشه...داره اتفاق میوفته...( :| انگار میخواد بچه به دنیا بیاد ) -_-

بعد دوباره فاندوم: همه ارامش خود رو حفظ کنن.همه ارامش خودرو حفظ کنن :/



خب....تموم شد و دستم چلاقید ...نظر ندی میزنم تو دهنت-_- نه شوخی کردم نظر بدید ممنان و پایان



نامگذاری آکوما(z)

سلام به همه میراکلس دوستا

امیدوارم همگی حالتون خوب باشه و کرونا ازتون دور

توی این پست می خوام براتون در باره نام گذاری پروانه های شرور شده بگم 


توی چند روز اخیر با چند واژه ژاپنی برخورد کردم که از قضا معنی یکی از اونها آکوما به معنای شیطان بود . 

میشه اینجوری گفت : آکوما یک کلمه ژاپنی به معنای شیطانه . دلیل نامگذاریش هم شرور بودن اون پروانه هاست 

ولی هنوز واژه درستی برای آماک پیدا نکردم ولی جستجو می کنم تا ببینم به چیز درستی بر می خورم با نه . 


خب بای بای تا بعد

cold water.پارت۴.فصل۱

سلام! قسمت جدید....لطفا نظر بدید تا ادامه بدم...  ادامه مطلب ...

اقاببخشید

من شایدکم بیام دارم وبلاگ بلاگفام روبازسازی میکنم

اینم ادرس

Asal-blog.blogfa.com

نام؛روزمرگی هاوانیمیشن ها

اسمشم بزنی میادبه هرحال من شایدکم بیام ولی به خداقسم کامنت ندیدحلالتون نمیکنم 

کامنت ببدید

باییییی 

cold water.پارت3.فصل۱

سلام....ببخشید خییلیییی دیر گذاشتم..نظر بدید لطفا..مرسی!...خب برید ادامه مطلب:)  ادامه مطلب ...

سوالات متداول خوانندگان

شلام دیدم هم توی وبلاگ های دیگه که توشونم هم که توشون نیستم خیلی سوال هست به همین پست سوالاتتونوبگیدمن زودجواب میدم

حالابیشترین سوالات؟:

رزصاحب معجزه گرخوک میشه

فصل۵ساخته داره میشه 

فصل۳به احتمال زیاداگه دوبله بشه دوبله فارسی بازیرنویس میشه(اگه فرانسوی یاانگلیسیتون فوله راحته اگه خواستیددوبله بلدم(انگلیسی)))

❤️من دیدم این سوالات بیشتراز۲۰۰۰۰بارپرسیده وجواب داده نشده گفتم ایناروبنویسم

زمان اومدن میراکلس نیویورک(v)


هلو فرندز


اینو میخواستم بگم که قسمت ویژه ی میراکلس نیویورک 26 سپتامبر ساعت 9:20 به وقت فرانسه میاد و تو دیزنی چنل فرانسه نشون داده میشه


یعنی به وقت ما 5 مهر ماه ساعت 11:50 


عاقا ما چه گناهی کردیم فرانسوی ها خودشون زودتر ببینن ما بریم کلی تو اینترنت دنبالش بگردیم آخر هم میبینی نصفش پیدا میشه


نه حالا شوخی کردم مطمئنا در لحظه تو یوتیوب و اینا میاد منم اگه بتونم میزارمش تو وبلاگ فقط دانلود و آپلودش احتمالا طول بکشه 


آخه من چی دارم میگم فکر کن کلی مونده تا اومدنش ایش جرمی خر



عکس شرور جدید(v)


سلااام


یوهوووو


جرمی بعد از یه قرن عکس از فصل جدید منتشر کرد


اینا واقعینا


راستی برای نویسنده ی جدیدمون هم عسل دعا کردم امیدوارم زودتر خوب بشی گلم





اینا در واقع واسه قسمتای ویژن دیگه

چون قراره پیکسی گرل و شخصیتای اصلی گاست فورس تو قسمت ویژه ی نیویورک باشن


من برم دیگه


بابای

قلب شیشه ای(پارت 9)(v)


هلو گایز


میدونم خیلی افتضاح مینویسم و شاید ادامه ندم


آخه یه رمان جدید شروع کردم که امیدوارم بهتر از این بشه


با اینکه کوتاهه امیدوارم خوشتون بیاد


ببخشید که اینقدر بد همه چی رو توصیف میکنم



بپر ادامه


کامنت فراموش نشه



 

ادامه مطلب ...