Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

مجموعه کت نواری(z)

سلام به همه 

یه مجموعه 15 تایی از عکس های کت نوار آوردم 

فکر کنم اینا رو قبلا هم گذاشته بوده باشم 

ولی میزان نگهداری عکس آپلود شده توی سرور های آپلود یک ساله واسه همین بعد از یکسال عکس ها از وبلاگ پاک می شن 

واسه همین اگر عکس ها قدیمی بود باید ببخشید


خب بریم سراغ عکسا 

اولیش هست:

گربه یخی


مامانم:معدب باش جلوی مهمون 

من:


اینو خیلی دوست دارم.یه مدت هم تصویر زمینم بود.... اگر بخواید می تونید برش دارید



قبول دارید اینجا خیلی خفن و جنتلمن به نظر می رسه؟



برعکس اینجا کیوت بنظر می رسه



آماده هجوم به قلب طرفدران

وای قیافش عین وقتیه که مامانت میگه بیا فلان کارو کن ولی تو وسط گیمی



حرفی ندارم خودتون بنگرید 


...........................


این فکر کنم از طراحی های میراکلس بیداری باشه

البته تصویر اصلی کیفیتش ده برابر اینه توی آپلود یکم خراب شده



توی این قسمت کت می گفت از لباس سیاهم خوشم میاد کاری می کنه چشمای سبزم بیشتر به چشم بیاد





بعضی اوقات میزان خفنی رو نمیشه توصیف کرد قبول دارین؟



اینجا که با جونش به لیدی باگ اعتماد کرد


خب خب 

این از مجموعمون 

امیدوارم خوشتون اومده باشه 

نظر یادتون نره بگید ببینم از کدوم عکس بیشتر لذت  بردید

تا پست بعد به وبلاگ ما متصل بمونین


نظرات 3 + ارسال نظر
کیانا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 ساعت 01:22

سلام
میدونم این کامنتم ربطی به پست ات نداره ولی میخوام بگم که میشه یه سایتی رو بهم معرفی کنی که میراکلس رو زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی بزاره؟
من خودم هر چی گشتم پیدا نکردم
یا اگه سایتی رو پیدا کردی ک با زبان انگلیسی و زیرنویس فارسی بزاره زیر همین کامنتم لینکش و برام بفرست لطفاً
خیلی خیلی دنبالشم من عاشق زبان انگلیسیشم
ممنوون(یاد مرینت افتادم

Adrina چهارشنبه 2 آذر 1401 ساعت 20:35 https://miraculous-ladyblog.blogsky.com

سلام من آدرینا هستم،وبلاگتون بی نهایت عالی هست،میشه یه سر به وبلاگ من هم بزنید؟ بازدید دارم اما نظر نمیده کسیخیلی ممنون میشم

طاها سه‌شنبه 14 تیر 1401 ساعت 04:02

راستش من به عنوان یکی از بزرگترین طرفدار های لیدی باگ دوست دارم تئوری هایی درمورد واقعی بودن یا نبودن معجزه آسا بدونم

متاسفانه این جور چیزا واقعی نیستن. ما فقط می تونیم با قوه تخیلمون اونها رو توی ذهنمون داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد