Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

سایت دانلود میراکلس آوردم (z)

یه سایت هست من خودم میراکلس رو فقط از اونجا دانلود می کنم 

همه چیز رو داره 

فصل چهارم رو با زیرنویس و زبان انگلیسی داره 

برای هر قسمت هم شمارش معکوس می زاره که بیاد و ببینیش 

من که خیلی عاشق این سایتم

آرشیو میراکلس  چیبی هم داره 

همچنین فصل 1 تا 3 رو هم داره با زبان انگلیسی و زیرنویس فارسی

همش توی این لینکی که می زارم 


دانلود مجموعه کامل کارتون لیدی باگ – Miraculous Tales of Ladybug and Cat Noir |


اگر کسی هم به دانلود و اینا وارد نیست من براش هر روز یه قسمت رو لینکشو می زارم از این سایت که به صورت مستقیم دان کنه و ببینه

لایک و نظررررررررررررررررررررررررررررررررررر

شعر انگلیسی عاشقانه(دست نوشته)(z)

امروز دفتر معجزه آسامو باز کردم یه شعر زیرخاکی پیدا کردم 

تقریبا مال دو سال پیشه 

اون اوایلی که ادمین این وبلاگ سوگلی شده بودم 

امروز امتحانات نوبت اولم تموم شد گفتم بیام یه چشمه استعداد به خودمو خودتون بدم 

یه شعره به زبان انگلیسی 

تاکید می کنم حق کپی برداری ندارید !!!!چه با اجازه چه بی اجازه غیر از که بخواید ازم بخریدش

برید ادامه مطلب بخونیدش 

نظر و لایک هم یادتون نره

  ادامه مطلب ...