Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

شعر انگلیسی عاشقانه(دست نوشته)(z)

امروز دفتر معجزه آسامو باز کردم یه شعر زیرخاکی پیدا کردم 

تقریبا مال دو سال پیشه 

اون اوایلی که ادمین این وبلاگ سوگلی شده بودم 

امروز امتحانات نوبت اولم تموم شد گفتم بیام یه چشمه استعداد به خودمو خودتون بدم 

یه شعره به زبان انگلیسی 

تاکید می کنم حق کپی برداری ندارید !!!!چه با اجازه چه بی اجازه غیر از که بخواید ازم بخریدش

برید ادامه مطلب بخونیدش 

نظر و لایک هم یادتون نره

  

i am yours, you are mine 

its actually what i want

my heart is thinking of you

theres no picture except you

why my heart beats faster when Im with you? 

what reason except you?

when I see the word of love 

theres no result except you


دو سال پیش چون زبانم ضعیف بود خیلی ناجور نوشته بودمش قواعد دستوریش داغون بود خودم خندم گرفت

نظر و بایک یادتون نره 

دوستون دارم مخصوصا اونایی که حتی بعد از فعالیت نداشتن وبلاگ بازم بهش سر می زدن و احساساتشون رو از ظریق نظرات با وبلاگ ما همراه می کردن

نظرات 4 + ارسال نظر
هستی اااا چهارشنبه 15 تیر 1401 ساعت 16:09

ممنون

قربونت

پرنیا سه‌شنبه 23 فروردین 1401 ساعت 20:35

سلام چه طوری وب لاگ درست کردی؟

به راحتی
حالا بی خالی از شوخی
من درخواست دادم مدیر وبلاگ هم قبول کرد که من عضو نویسنده هاش بشم . بعد چون از همه فعال تر بودم منو مدیر کرد ولی مالک یکی دیگست

روشنا دوشنبه 22 فروردین 1401 ساعت 01:28

آخ به هارتم اتک خورد
چه قافیه ای بهش بستی خیلی کیوت و رمانتیک شده

خودمم هر بار می خونمش قلبم از جاش در میاد

نگین حبیبی پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 ساعت 16:47

زهرا جون خیلی قشنگه

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد