Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

اخبار اینستایی (z)

سلام به همه علاقه مندان به میراکلس و دوستای میراکلسیم که به طور متداوم به وبلاگ سر می زنن

امروز من به پیج اینستای جرمی رفتم و کلی چیز هایی جذاب دیدم که می خوام براتون بزارم اینجا تا ببینین


جرمی این عکس خوشمل رو توی پیجش گذاشته بود و زیرش نوشته بود: ما نمی تونیم برای به اشتراک گذاری این فیلم با دنیا صبر کنیم


نوشته جرمی: بامزه نیست؟



جرمی چیز خیلی مهمی در باره این عکی گفته که الان براتون ترجمشو می نویسم: آنها کوامی نیستند بلکه رنلینگ هستند ، می توانند شما را به یک حیوان وحشی تبدیل کنند که باید کنترلشون کنید. صاحب آنها یک شخص بسیار خاص است که لیدی باگ و کت نوآر در شانگهای با او دیدار می کنند!

خیلی زود پیش شما می آییم.



این شما و این ابر قهرمان جدیدی که توی پیج جرمی در موردش عکس گذاشته شد و خودمم با دیدنش جا خوردم

نوشته جرمی: لیدی لئون، سلطان جنگل، خیلی دوسش دارم

دقت کردین جرمی عاشف تمام شخصیت های دختری که می سازه میشه؟



اینم یکی دیگه . واقعا با ابهته




خب عکسا تموم شد . چیزای مهم بیشتری دربازه لیدی باگ نزاشته بود . بیشتر عکس از جوایزی گذاشته بودن که فیلم لیدی باگ کسب کرده بود و ابرقهرمانانی که ربطی به میراکلس نداشت

اگه درباره هر چیزی عکس خواستین توی نظرات بهم بگید تا بگردم. اگر پیدا کردم براتون میزارم تا ببینین و لذت ببرین
تا بعد

بعد از دو ماه سلام به همه (تمام متن پست رو بخونید چیز های مهمی در مورد وبلاگ هست که باید بدونید)

سلام به همه دوستای میراکلسیم از هر جایی از ایران که هستن . زهرا هستم . با یه خبر خوب شروع می کنم. امروز امتحانات مستمر من به اتمام رسید و من بالاخره تونستم یه نفسی بکشم . و حالا خبر بد : همونطور که می دونید معصومه جان ، بانوی معجزه ، کت نوار از ما  جدا شدن و من واقعا از رفتنشون ناراحت شدم . 


امروز بعد از مدت ها به وبلاگ سر زدم. انقدر از دفعه قبلی که اومده بودم میگذشت که حتی رمزمم یادم نبود ولی به هر حال تونستم رمزمو عوض کنم و وارد بخش مدیریت وبلاگ بشم . 


تمام نظرات رو جواب دادم(90 تا نظر بود . باورتون میشه؟) و باز هم عذر می خوام از بازدید کنندگانی که می خواستن ادامه رمان های کسانی رو بخونن که الان دیگه در کنار ما نیستن. 


چون پست دوستان رفته ما خیلی آزارم می داد همشونو پاک کردم .  سعی می کنم در آذر ماه بیشتر به وبلاگ برسم و طبق برنامه در سی همه مدرسه ها دی ماه رو که امتحانات نوبت اول هست دوباره فعالیتم کم میشه ولی امیدوارم قطع نشه.


در قسمت نظرات این پست هر چی می خواید به وبلاگ اضافه بشه رو بنویسید تا من کم کم اظاف کنم


و در مورد رمان یک ابر کپی کار:من فصل دوم این رمان  رو تا 5 قسمت ادامه دادم و اسمشو به اعجاز تغییر دادم. و کلی اتفاق باحال رو توش جا دادم. اگر دوست دارین این رمان که البته نصفه هست رو بخونید در قسمت نظرات همین پست بهم بگید . اگر دیدم کسی چیزی نگفت نظر سنجی هم میزارم ببینم چقدر موافقین


به وبلاگ ما متصل بمونین 

تا بعد


اینم یه تصویر خوشمل برای دوستان عزیزم

پس من منتطر نظراتتون هستم