Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

بعد از دو ماه سلام به همه (تمام متن پست رو بخونید چیز های مهمی در مورد وبلاگ هست که باید بدونید)

سلام به همه دوستای میراکلسیم از هر جایی از ایران که هستن . زهرا هستم . با یه خبر خوب شروع می کنم. امروز امتحانات مستمر من به اتمام رسید و من بالاخره تونستم یه نفسی بکشم . و حالا خبر بد : همونطور که می دونید معصومه جان ، بانوی معجزه ، کت نوار از ما  جدا شدن و من واقعا از رفتنشون ناراحت شدم . 


امروز بعد از مدت ها به وبلاگ سر زدم. انقدر از دفعه قبلی که اومده بودم میگذشت که حتی رمزمم یادم نبود ولی به هر حال تونستم رمزمو عوض کنم و وارد بخش مدیریت وبلاگ بشم . 


تمام نظرات رو جواب دادم(90 تا نظر بود . باورتون میشه؟) و باز هم عذر می خوام از بازدید کنندگانی که می خواستن ادامه رمان های کسانی رو بخونن که الان دیگه در کنار ما نیستن. 


چون پست دوستان رفته ما خیلی آزارم می داد همشونو پاک کردم .  سعی می کنم در آذر ماه بیشتر به وبلاگ برسم و طبق برنامه در سی همه مدرسه ها دی ماه رو که امتحانات نوبت اول هست دوباره فعالیتم کم میشه ولی امیدوارم قطع نشه.


در قسمت نظرات این پست هر چی می خواید به وبلاگ اضافه بشه رو بنویسید تا من کم کم اظاف کنم


و در مورد رمان یک ابر کپی کار:من فصل دوم این رمان  رو تا 5 قسمت ادامه دادم و اسمشو به اعجاز تغییر دادم. و کلی اتفاق باحال رو توش جا دادم. اگر دوست دارین این رمان که البته نصفه هست رو بخونید در قسمت نظرات همین پست بهم بگید . اگر دیدم کسی چیزی نگفت نظر سنجی هم میزارم ببینم چقدر موافقین


به وبلاگ ما متصل بمونین 

تا بعد


اینم یه تصویر خوشمل برای دوستان عزیزم

پس من منتطر نظراتتون هستم 

نظرات 5 + ارسال نظر
ناشناس جمعه 5 دی 1399 ساعت 21:31

سایت تون خیلی عالیه

ممنون

~Bad Crazy Girl~ شنبه 1 آذر 1399 ساعت 21:54

من عشق داشتم
هم هیجان و هم عشق اما بقیه دلشون نمیخواست باشم متسفانه:(
امیدوارم موفق باشی:)

ممنون بسلامت

s شنبه 1 آذر 1399 ساعت 10:36

حتما داستان رو ادامه بده

چشم سعیمو می کنم

~Bad Crazy Girl~ شنبه 1 آذر 1399 ساعت 00:24

سلام زهرا جون خوبی؟
من هنوزم عذاب وجدان دارم چون فکر میکنم باعث بانی اینکه وب خلوت شد و همه رفتن منم چون من زودتر از همه لفت دادم
وانیا هم نبود به دادم برسه نظرم نداشتم دیگه نا امید شدم برای ادامه دادن داستانم:`(
اما الانم پشیمونم چون شاید از روی احساسم زود رفتم:(
چون مثل اینکه همین که من رفتم دو نفر لفت دادن و وب کلا خلوت شد:(
همون اولین روزم یکی بهم توهین کرده بود البته ناراحتم نکرد اما بلخره....
نمیدونم حالا...امیدوارم موفق باشی تو درسات:)
راستی اردس گفتینوت رو گم کردم نتونستم بیام بهت سر بزنم:||
اگه خیلی وضع وب خرابه میتونم دوباره بیام به کارم ادامه بدم چون واقعا یه عذاب وجدان دارم خیلی بدجور:(
میدونی که چجوریم:(
خوب فعلا

سلام مصی جون. نه نیازی نیست برگردی . کار توی این وبلاگ ها عشق می خواد اگر می خوای از روی احساس عذاب وجدان برگردی قبول نمی کنم که بیای . آدرس گفتینوم
goftino.com/c/d9Bp44
اتفاقا وقتی رفتید من تازه یادم افتاد وبلاگ دارم و باید بهش سر بزنم.
خودم همشو اداره می کنم تو عذاب وجدان نداشته باش

نیلوفر جمعه 30 آبان 1399 ساعت 19:09

بی نظیری دختر

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد