Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

تیزر میراکلس نیویورک(v)


هایییییییی


دوتا تیزر از میراکلس نیویورک منتشر شده 


لینک اولی: http://uupload.ir/view/jli2_ccc549ce2d3a4cf81a8149037a69508125369961-480p.mp4/


لینک دومی: http://uupload.ir/view/0que_3a9326400937fe3f89c003d96a65687925369900-480p.mp4/


روی لینکا کلیک کنید و ببخشید دیگه تو بلاگ اسکای نمیشه لینک کرد (شایدم میشه ولی برا من نمیشه :/)


خبببببببببببببب فقط 4 روز دیگه مونده تا قسمت جدیدددددد عررررررر (منو نگاه نکنید انقدر سرد حرف میزنم خیلی هیجان زدم @_@)

سلام به طرفداران رمان یک ابر کپی کار(z)

 با سلام خدمت تمام دوستان ، بازدید کنندگان و دنبال کنندگان رمان یک ابر کپی کار . 

من ادامه داستان یعنی فصل دوم رو تا یه جاهایی ادامه دادم . 

تقریبا پنج قسمتش آمادست . اما ممکنه بقیش رو نزارم . 

بخاطر همین خواستم ببینم آیا مایلیدمن  این داستان نصفه رو  با نام اعجاز ،  پست کنم تا بخونید یا نه ؟ 

اگه می خواید بزارمش و با یه داستان نصفه موافقید توی نظرات به من اعلام کنید . 

نظر دهی در سرویس بلاگ اسکای کاملا رایگانه  و ایمیل نمی خواد پس با خیال راحت نظر بدید 

من باید بدونم شما رمان کامل نشده اعجاز رو می خوایدیا نه 

منتظر نظراتتون هستم 

تا بعد همه شما رو به دختر کفشدوزکی می سپارم 

میراکلس نیویورک ⊙_⊙(v)


هلو


ببخشید چند وقت نبودم چون واقعا نه تئوری ای بود نه قسمت جدیدی هیچی


اومدم بگم 25 سپتامبر که 4 مهر قسمت ویژه ی نیویورک منتشر میشه


البته قبلا گفته بودن  26 سپتامبر منتشر میشه اما الان عوض شد


و اینم یه عکس از یکی از صحنه هاش که جرمی یکم پیش منتشر کرد



منم سعی میکنم هر وقت پیدا کردم بزارمش تو وب 


بای


ادیت من از لیدی باگ(z)

سلام به همه میراکلسی ها . من هم ادیتم رو از لیدی باگ اینجا قرار میدم تا شما هم ببینید . اجازه کپی با ذکر منبع کاملا امکان پذیره . 

امیدوارم ازش خوشتون بیاد . 

نظر هم بدید ممنون میشم . 


تا بعد..................