Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

ادیت من از لیدی باگ(z)

سلام به همه میراکلسی ها . من هم ادیتم رو از لیدی باگ اینجا قرار میدم تا شما هم ببینید . اجازه کپی با ذکر منبع کاملا امکان پذیره . 

امیدوارم ازش خوشتون بیاد . 

نظر هم بدید ممنون میشم . 


تا بعد..................

نظرات 8 + ارسال نظر
عسل جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 13:14

واقعا زیباست

مرضیه چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 22:02

ببخشید میشه که عکسهاتونو کمیاب کنید؟؟؟؟؟ممنون میشم

ببین عزیزم من تمام سعیمو می کنم مطالب خوب بزرام توی وبلاگ
اینکه شما ززیر عکسی که من خودم کاملا دیزاین و طراحیشو انجام دادم نظر میدین که عکس هامونو کمیاب کنیم اشتباهه
شما باید بیاید به گفتینوی من که توی پست ثابت نوشته شده تا دربارش حرف بزنیم

هانا جمعه 4 مهر 1399 ساعت 08:48

وای چقدر خوشگله . بنظر من تو ذاتا یه فتوشاپ گری

ممنون عزیزم لطف داری

ناما یکشنبه 23 شهریور 1399 ساعت 12:06

حالا این یعنی چی؟؟؟؟؟

رقیه سه‌شنبه 11 شهریور 1399 ساعت 21:15

موندم چی بگم . خیلی باحاله . خیلی خوب هم در اومده .

این طور فکر می کنی؟

maricat سه‌شنبه 11 شهریور 1399 ساعت 15:10

واو عالییییییی بوددددددددد

خیلی ممنون . سفارش هم قبول می کنم

Ladybug دوشنبه 10 شهریور 1399 ساعت 18:21

دمت گرم یعنی کار خودته
افرین

به مهارت من شک داری عزیزم؟

ترلان دوشنبه 10 شهریور 1399 ساعت 16:54

چه باحاله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر کی داره به پوستر عشقش نگاه می کنه .
ایده خیلی هوشمندانه ایه . منم می خوام .

برو دانلودش کن . دانلودش آزاده عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد