Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

Mirakeles پارت ۳ (m)

سلام بچه ها براتون پارت سه رو بلاخره گذاشتم 


برید ببینید




همون طور که داستید به اینورو اونور نگاه میکردید دو نفر چشم ها و دهن هاتون رو میگیرن و تو و گربه سیاه رو به سمت عقب میکنش سعی میکنی خودتو آزاد کنی ولی انقدر که تلاش کردی فهمیدی دیگه زورت به اینا نمیرسه بعد یهو ولتون کردن ( چشم ها و دهن هاتون رو ول کردن ) سریع بلند شدی و با دیدن این صحنه خیلی تعجب کردی !!!!!!! یک دختر و پسر که خیلی شبیه تو و گربه سیاه بودن دقیقا جلوی شما دوتا ایستاده بودن بعد دختره میگه شما دوتا اینجا چیکار میکنید؟؟؟ تو میگی شما دوتا کیا هستید؟؟ اون میگه ما خود شما دوتا هستیم ولی توی آینده!!! قیافت توی آینده چشکلیه؟ بعد یهو به گربه سیاه که مال آینده بود نگاه میکنی اون چشکلیه؟از کفشدوزک آینده میپرسی که الان چه سالیه؟ او نمیگه 2030 ( این فقط عطلاعات عمومی هستش : از اونجا که این انیمیشن در سال 2015 ساخته شده و مرینت در اون زمان 15 سال داشت الان اون در سال 2030 ----30 سال داره) بعد میگی وای !!! بعد گربه سیاه آینده میگه خوب شنا دوتا الان اینجا چیکار میکنید الان باید توی زمان خودتون باشید! !! بعد تا گربه سیاه ( زمان خودمون ) میاد حرفی بزنه یهو کفشدوزک آینده میگه ما باید شما دوتارو به زمان خودتون برگردونیم بعر میگه باید بریم پیش بانیکس !!! خوب شما دوتا هم از ناچاری میرید میگه کفشدوزک و گربه آینده شما دوتارو به شکل مخفیانه به خونه الکس( بانیکس ) میبرن و از اونجا به زمان خودتون برمیگدیدوقتی که به زمان خودتون برگشتید گربه میگه کفشدوزک باید یه چیزی رو بهت بگم نمیتونم دیگه تحملش کنم!! تو با تعجب میگی مگه چیزی شده؟ ! گربه میگه یادته که ما با هم یک قرار گذاشتیم ساعت 7 شب ؟ تو میگی قرار؟؟ من فکر کردم این یه خواب بود! گربه ادامه میده نه اون یک خواب نبود ! بعد از اینکه من اون گل رو بهت دادم به شکل اتفاقی توی بغلم بیهوش شدی من خیلی ترسیده بودم فکر کردم که تو مردی ولی از یه چیز خیالم راحت شد که زنده هستی و نمردی !! و...گربه ادامه میده هرچی تکانت دادم بیدار نشدی برای همین خوایتم برت گردونم به خونت برای همین مجبور شدم یکی از قوانین رو بشکنم!!!!! تو میگی : چچییی!!!!! میگه مجبور شدم یکی از گوشواره هات رو بردارم !! من واقعا متاسفم ولی این تنها کاری بود که اون زمان به ذهنم رسید و خوب من یجورایی فهمیدم که تو کی هستی و... تو چیمیگی؟گربه: من واقعا متاسفم اگه خودت جای من بودی چیکار میکردی تنها کاری که میتونستی بکنی همین بود حتی استاد فو هم نبود که تورو ببرم پیشش ولی منو ببخش تو چی میگی؟گربه: من واقعا متاسفم اگه خودت جای من بودی چیکار میکردی تنها کاری که میتونستی بکنی همین بود حتی استاد فو هم نبود که تورو ببرم پیشش ولی منو ببخش تو چی میگی؟بعد از کلی بحث و حرف گربه گفت که من میخوام یه چیزی رو بهت بگم!!! یهو دستاتو میگیره و میگهدرست گفتی( پنجه ها داخل ) یهو چشپاتو محکم میبندی و میگی من نگاه نمیکنم آروم دستاتو ول میکنه و تو سریع دستاتو میری رو چشمات اون دستاتو از روی چشمات کنار میزنه و عی میکنه چشمات رو باز کنه وقتی که چشمات رو باز میکنی !!!! آدرین رو به رو تو استاده و تو چی میگی ؟بیهوش( میگیرتت وقتی که بیدار میشی هنوز تورو گرفته !! ) آدرین( تعجب کردی ) آدرین= گربه .... ( تعجب کردی) همونجور که خشکت نده بود میگه دیگه باید برگردیم خونه مرینت!!! یهو میگه آره و... وقتی که داشتی با سرعت برمیگشتی خونه هنوز توی فکر گربه سیاه بودید که اون آدرین هستش !!!! وقتی که توی اتاقت میپری سریع تغییر شکم میدی و تا سرت رو میاری بالا میبینی آلیا توی اتاقت ایستاده و از تعجب خشکش زده و یهو میگه مرینت!! تو دختر کفشدوزکی هستش؟ تو چی میگی؟نیستم : به من دروغ نگو / هستم : چرا بهم نگفتی دختر !!! تو چی میگی ؟


این پارت هم تموم شد پارت بعدی رو به زودی می زارم



خداحافظ

تیزر جدید (m)

سلام دوستان تیزر جدید از شانگهای اوردم 


بریم ببینیم

لینک اول


https://www.aparat.com/v/lAi6z 


لینک دوم 

https://www.aparat.com/v/cUylY 


لینک سوم 

https://www.aparat.com/v/G0qjW 


به نظر من که خیلی باحال بودن


امید وارم راضی بوده باشید


خداحافظ











میراکلس فصل 4 قسمت 1



اومد اومد بالاخره اومد 

با دوبله اصلی و زیرنویس فارسی چسبیده

انیمیشن لیدی باگ فصل ۴ قسمت ۱ زیرنویس چسبیده ۱۰۸۰p


فعلا خدافظ 
تا من برم ببینمش 

براتون تیزر آوردم(z)

سلام سلام 

امروز میراکلس توی پاریس پخش میشه 

از اونجا سریع تو یوتیوب می زارنش 

منتها من یوتیوب ندارم    امیدوام سریع بیاد توی آپارات  البته یا با زیر نویس باشه یا انگلیسی باشه که خودم براتون زیرنویس کنم


تیزر میراکلس شانگهای

روی این نوشته بالا بزنین میاره براتون


تیزر میراکلس شانگهای(2)

اینم بعدی 


امیدوارم زود فصل چهار برسه دستمون


فعلا بای بای

شمارش معکوس(1 روز تا انتشار)



قطعا هیجانتون روی هزاره


این شمارش معکوس ها رو از پیج جرمی برداشتم گفتم اینجوری براتون جذاب تره و این آرم نتفلیکس رو نادیده بگیرین 
جرمی گذاشته بود اینا رو خیلی وقت پیش منم پیدا کردم گذاشتم براتون 

شمارش معکوس(2 روز تا انتشار)




این شمارش معکوس ها رو از پیج جرمی برداشتم گفتم اینجوری براتون جذاب تره و این آرم نتفلیکس رو نادیده بگیرین 
جرمی گذاشته بود اینا رو خیلی وقت پیش منم پیدا کردم گذاشتم براتون 

شمارش معکوس(3 روز تا انتشار)

این شمارش معکوس ها رو از پیج جرمی برداشتم گفتم اینجوری براتون جذاب تره و این آرم نتفلیکس رو نادیده بگیرین 
جرمی گذاشته بود اینا رو خیلی وقت پیش منم پیدا کردم گذاشتم براتون 

شمارش معکوس(4 روز تا انتشار)


این شمارش معکوس ها رو از پیج جرمی برداشتم گفتم اینجوری براتون جذاب تره و این آرم نتفلیکس رو نادیده بگیرین 
جرمی گذاشته بود اینا رو خیلی وقت پیش منم پیدا کردم گذاشتم براتون 

شمارش معکوس(5 روز تا انتشار)

این شمارش معکوس ها رو از پیج جرمی برداشتم گفتم اینجوری براتون جذاب تره و این آرم نتفلیکس رو نادیده بگیرین 
جرمی گذاشته بود اینا رو خیلی وقت پیش منم پیدا کردم گذاشتم براتون 

(Mirakeles(m

سلام بچه ها


دیدید پارت دو رو چه زود گذاشتم گفتم سوپرایزتون کنم 


برید بخونید 


بعد از اینکه توی بغل گربه سیاه بیهوش شدید ..... وقتی چشم هاتو باز میکنی به شکل مرینت توی اتاقت هستی و انگار که تمام این اتفاق ها یک خواب بوده!!!! بعد وسایل رو جمع میکنی و میری به مدرسه وقتی که میری سر کلاس با صحنه ای خوشاین و خیلی عجیب رو به رو میشی ( آلیا جاشو با آدرین عوض کرده !!!) آدرین قراره کنار تو بشینه خیلی با خجالت میری و سر جات میشینی همینجور که داشتی به صورت آدرین نگاه میکردی یهو آدرین بر میگرده و بهت میگه چی شده؟ چرا اینجوری نگاه میکنی؟ یهو به خودت میای و میگی : هیچی فقط محو تو شدم.. یعنی داشتم به در نگاه میکردم .. یعنی داشتم آدرین با خنده میگه اوکی فهمیدم فهمیدم وقتی که خانم بوستیه اومد سر کلاس و بعد شروع به درس دادن کرد تو سعی کردی از فکر آدرین در بیای ولی نتونستی بعد از کلاس وقتی که زنگ تفریح خود آدرین بهت میگه که میشه این زنگ بهت یخ چیزی بگم؟ تو لپات قرمز میشه و میگی : حتما!!!وقتی که با آدرین میری رو روی یک از نیمکت های حیاط میشینی آدرین میگه خووب یکم برام خجالت آوره ولی تصمیم گرفتم که امروز با یکی از دوستام برم بیرون ولی نمیدونم کجا برم؟ تظر تو چیه؟ تو میگی خوب اون دوستت چشکلیه؟ منظورم اینه که اخلاقش چجوریه؟ میگه اون مهربونه و چشم های آبی مثل دریا داره موهای آبیش مثل شب تیره هستش !!! میشناسیش اون خود تو هستش!!!! انقدر که خوشحال شده بودی توی صورت آدرین داد میزنی!!!!!( آررررررررههه ) جوری که کل بچه هایی که توی حیاط بودن با تعجب به شما دوتا نگاه میکردن !!! بعد آدرین گفت:..آدرین گفت: خوب نظرت چیه کجا بریم تو فکرم یه رستوران هستش .... که ناگهان فضول بیار معرکه اومد (کلویی) : اووو آدرین خبر داری چیشده؟ آدرین : کلویی الان سرم شلوغه !!! کلویی ادانه میده تا اینکه زنگ میخوره و بعد میری سر کلاس بعد از کلاس هم که دیگه باید بری خونه وقتی که رفتی خونه..انقدر خوشحال بودی که از خوشحالی همینحوری توی اتاقت میپریدی که یهو گوشیت زنگ خورد آلیا بود وقتی جواب دادی اون گفت مرینت همین الان بیا پایین کارت دارم تو هم رفتی وقتی که رفتی پایین اون بهت گفت مرینت باورت نمیشه دارم از خوشحالی منفجر میشم توهم گفتی نم همینطور آلیا پرسید تو چرا؟ گفتی آدرین بالاخره میخواد با من بره بیرون آلیا گفت واقعا !! حالا کجا؟ گفتی نمیدونم هنوز معلوم نیست باید بهش بگم بعد آلیا گفت به نظر من رستوران جای خوبیه! تو هم آره ! بعد وقتی که حرف هاتون در مورد آدرین تموم شد آلیا گفت : دختر نزاشتی بگم چرا گفتم بیای!! گفت : میدونستی گربه سیاه یه نسبت خیلی نزدیکی به آدرین داره؟ و انگاری که دختر کفشدوزکی توی حالت آدیش یکی از دوستای منه ولی خودم هیچوقت اینو نفهمیدم !!!! باورت میشه؟ تو میگی آلیا ما نباید بدونیم که کفشدوزک و گربه سیاه کیا هستش میدونی چقدر خطر ناکه اکه ارباب شرارت بفهمه که اونا کین؟ آلیا میگهمیدونم میدونم ولی فکرش رو بکن خوب اگه تو دختر کفشدوزکی باشی اگه بخوای تغییر شکل بدی من میتونم کمکت کنم تا راحت تر بری یجا قایم بشی !!! تو یهو میگی خوب قبوله ولی اوتا برای اینکه از دوستان و خانوادشون محافظت کنن باید هویتشون مخفی باشه بعد آلیا تایید میکنه و بعد یهو مامان آلیا زنگ میزنه و میگه که باید بره خونه بعد با آلیا خداحافظی میکنی و بعد میری خونه دیگه کلا خیلی خسته شده بوید برای همین میگیری یکم میخوابی تا چشمات بسته میشه صدای یک انفجار خیلی بلند میاد یهو از خواب میپری و تغییر شکل میدی و میریوقتی که میری یهو گربه سیاه رو درحال جنگیدن با اون شرور میبینی میری به کمک گربه وقتی که اون شرور تورو میبینه میگه ( خوب بالاخره خانم حشره اومد ) همونطور که داشتید میجنگیدید یک نور عجیبی ان شرور از خودش تولید میکنه که یهو به طرف شنا دوتا میاد و بعد تا میای بپری بالا که اون نور بهتون نخوره کلا به طور مستقیم به اون نور برخورد میکنید و وقتی چشم هاتون رو باز میکنید توی پاریسی که فبلا توش بودید نبودید هنون طور که داشتید به اینور و اونور نگاه میکردید دو نفر یهو دهن هاتون رو میگیرن و..... 


پایان پارت دو 


پارت سه رو هم به زودی می زارم خداحافظ

میراکلس پارت یک (m)

سلام بچه ها 



داستان جدید اوردم براتون 


بچه ها من سیع می کنم که تمام پارت های این داستان رو زود به زود بنویسم 


برو بخون 


امروز با صدای مامانت بیدار میشی که داشت میگفت ( مرینت گکشید برای پنجمین باره که داره زنگ میزنه به مدرسه دیر میرسیا!! ) بلند میشی و میری مایی و صبحانه میخوری بعد از صبحانه لباسات رو عوض میکنی و میری مدرسه وقتی که سر کلاس نشسته بودی آلیا با یک قیافه که داره از هیجان منفجر میشه بهت نگاه میکنه و تو بهش میگی چه چیشده؟ با کلی ذوق میگه تازه فهمیدم که دختر کفشدوزکی و گربه سیاه چند سالشونه !!!!! همون موقع آدرین و نینو میان بعد از اینکه اونا هم میشینن سر جاشون آلیا ادامه میده که دختر کفشدوزکی یک دختر 15 ساله همسن ما هستش و توی مدرسه ما درس میخونه همون موقع آدرین سریع برمیگرده و همینطور آلیا ادامه میده که گربه سیاهم یه پسر 15 ساله هستش که توی مدرسه ما درس میخونه یکم ترس برت میداره ولی به روی خودت نمیاری ( زایه بازی در نمیاری ) تا میای که یه چیزی بگی خانم بوستیه میاد سر کلاس و دیگه نمیتونی چیزی بگی بعد از کلاس وقتی که میری خونه تیکی از توی کیفت میاد بیرون و میگه آلیا چقدر مشتاقه تا بفهمه که کفشدوزک و گربه سیاه کیا هستن باید مواظب باشی!! توهم تایید میکنی ناگهان صدای خیلی بلندی میاد ....تو سریع بلند میشی و به تیکی میگی که انگار وقت تغییر شکله ( تیکی خال ها روشن ) بعد به سمت برج ایفل میری همون موقع بود که گربه سیاه رو میبینی اون بهت میگه: آه بانوی من انگار که یکی دوباره شرور شده تو هم میگه آره و....... بعد از خنثی کردن شرارت اون فرد گربه بهت میگه کهبانوی من میشه امشب یکم باهم وقت بگذرونیم؟ فقط منو تو !!! تو هم میگی یعنی قرار بزاریم؟ با یک خنده بانمگ میگه آره !! توهم میای بهونه بیاری که نری !! میگه خواهش میکنم بعد تو میگیاز سر ناجاری میگی باشه و بعد گربه میگه ساعت 7 شب وقتی که میری گربه سریع میره و تو هم سریع میری خونه و شروع میکنی با تیکی حرف زدن وقتی که ساعت هفت شد میری سر قرار و یهوبه یک مکان زیبا که گربه درست کرده بود روبرو میشی و بعد به گربه میگی که خیلی اینجا قشنگه اون میگه ممنون که اومدیبعد با یک لبخند خیلیبانمک بهت نگاه میکنه که باعث میشه یکم خندت بگیره تو ازش میپرسی که جریان ای قراری که گذاشتی چیه؟ میگه میخواستم یه چیزی بهت بگم!! بعد بهش میگی خووب بگواون میگه چرا هویتت رو بهم نمیگی مگه تو نگهبان معجزه گرها نیستی ؟ اگه یک روز برای معجزه گرم مشکلی پیش بیاد من باید چجوری پیدات کنم ؟ تو میگی گربه سیاه من نمیتونم بهت بگم خودت به موقش میفهمی بعد یکم اون ناراحت میشه و میگه خوب موقش کیه؟ میگی سر وقتش خودت میفهمی!! اون میگه خوبب باشهبعد یک گل روز قرمز بهت میده و تو اونو وقتی که میبینی ازش میگیری تا به گل نگاه میکنی یه هس عجیبی بهت دست میده و یهوسرت گیج میره و یهو سرت رو میگی گربه سیاه با ترس میاد جلو و تو رو میگیره هی چشمات تار میشد ولی هی صدای گربه رو میشنیدی که داشت صدات میزد ( کفشدوزک دختر کفشدوزکی دختر کفشدو دختر ک ) بعد دیگه چیزی نشنیدی و کم کم چشمات تار و تار تر شد و توی بغل گربه سیاه به بیهوش شدی!! 



پایان پارت یک


پارت دو رو به زودی می زارم خداحافظ

سوپرایز شعر عید (m)

سلام بچه ها 


ببخشید شعری که دیرو ز گذاشتم نصفه بود 


خوب بچه ها یه شعر کامل نیست دو تا شعره 



شعر اول

- گونه های پر اشکت - زمزمه پر دردت - چرا این کار را کردی ؟ - که دنیات بشه زجرت ؟ * نمیخواستم که برگردم * که اینجوری بشه قلبم * پر درده ، پر زهره * تمام زندگی من * ندارم از این زندگی * خوشی یا شادی یا خنده * میتونم بگم که این دنیا * برام عین جهنمه - بهتره این کارو نکنی - داری به حالت عادی برمیگردی - برو تا این دنیا ، برام زهر نشده - با پنجه برنده - همه چی نابود میشه - اما بدون که هیچ وقت - غم ها نابود نمیشه * خال ها خاموش - پنجه ها داخل + دیگه ندارم رازی دیگه ندارم زهری + راز تو مرگم بود + اما الان عشقم بود ؟ ! نمیدونستم عشقم کو ! اما همیشه پشتم بود ۲ کافیه مرینت + ساکت شو تیکی ۱ آدرین کممبر ! ! ساکت شو پلگ ! حالا دیگه میتونم ! با عشقم زندگی کنم ! دیدی دنیا همیشه ! روشو به ما میاره ؟ + کلمه همیشه + توی زندگی نداشتم + کلمه شادی رو + از زندگیم برداشتم + اما الان میدونم + باید کی رو بزارم + شادی کنار عشقم + زندگیمو میسازه ! زندگی من هم باز ! از نو ساخته میشه ! تمام غم ها پاک میشن ! شادی میاد دوباره + من میتونم زنده باشم 



خوب شعر دوم 


اول تمام شخصیت ها +جنتلمن ساسی حاکم ماث: هیییییی وقتشه بدی میراکلسم و لیدی بدو بدو بگو کت بده یه قر فندوم: بیا بیا قرش بده ادری واسه همه خنگ بازیات مرسی واسه همه حرص دادنات مرسییییی واسه هم شی از جاست ا فرندات مرسیییی کت نوار: واااااای حاکماثو ببین جون بابا اکوما بلرزون بابا همه میگن کیتی پاشو لیدی رو براتون داداش مرینت: ادریمون جنتلمنه جنتلمنه کت نوار: این لیدی هم عشق منه عشق منه مرینت: ادریمون جنتلمنه جنتلمنه کت نوار : این لیدی هم عشق منه عشق منه کت نوار خطاب به حاکماث: فاز عاشقارو نگیر که اکوما زیادی دستت دیدم اینجا پاریسه اگه شرور بشی کار دستت میدم مایورا: حاکماث! حاکماث! حاکماث: جون بله قربان مایورا: من خیلی عاشقتمو تویی هه دنیام حاکماثه! حاکماثه! همش دروبرش اکوماهه! تو دلش خیلی ناراحته و همشم بی اعصابه کت نوار: حاکماثو ببین جون بابا اکوما بلرزون بابا همه میگن کیتی پاشو لیدی رو بلرزون داداش مرینت: ادریمون جنتلمنه جنتلمنه کت نوار:این لیدی هم عشق منه عشق منه مرینت: ادریمون جنتلمنه جنتلمنه کت نوار: این لیدی هم عشق منه عشق منه فندوم: شنوندگان عزیز صدای مارو میشنوید از سر مزار جرمی:/ سلامتی مرینت٬ کا گامی زیر تریلی مخلص همه فندوما خارجیا ایرانیا سلامتی ماریکتا ادرین+قرص قمر بهنام بانی عاشق ادرینم ادرین شده قرص قمرم زده امشب به سرم که دل ادرین را ببرم (مرینت:آدرین جنتلمنه جنتلمنه) ....(کت نوار:این لیدی هم عشقـه منه عشقـه منه).....(مرینت:آدرین جنتلمنـــه جنتلمنــه).....(کت نوار:این لیدی هم عشق منه عشق منـــــه)..... (کت نوار خطاب به هاک ماث: فاز عاشقا رو نگیر که آکواما زیادی دستت دیدم،اینجا پاریسه! اگه شرور بشی کار دستت میدمممم)



خوب تموم شد امید وارم رازی باشید 


و عیدتون هم مبارک 


خداحافظ

شمارش معکوس(6 روز تا انتشار)

این شمارش معکوس ها رو از پیج جرمی برداشتم گفتم اینجوری براتون جذاب تره و این آرم نتفلیکس رو نادیده بگیرین 
جرمی گذاشته بود اینا رو خیلی وقت پیش منم پیدا کردم گذاشتم براتون