Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

میراکلس فصل 4 قسمت 1



اومد اومد بالاخره اومد 

با دوبله اصلی و زیرنویس فارسی چسبیده

انیمیشن لیدی باگ فصل ۴ قسمت ۱ زیرنویس چسبیده ۱۰۸۰p


فعلا خدافظ 
تا من برم ببینمش 

نظرات 5 + ارسال نظر
ثمین سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 11:04

سلام لطف کردین ولی بقیه قسمتاشم بزار

پیدا کردم
خواهم گذاشت

روشنا شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 23:39

ممنون زهرا جون خیلی لطف کردی!!!

کاملیا شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 09:19

سلام عالی بود ولی اشتباهی نوشتن قسمت اول چون با توجه به تیزری که وسط فیلم بود منم اینو قبلا دیدم باز مرسی

آره انگار درست می گی
حالا تا ببینم چی میشه

زهرا پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 22:32

اممم میگما زهرا رمان اعجاز رو نمی خوای بزاری من دارم جر می خورم

چرا ولی ویندوزمو عوض کردم روش نرم افزاری که لازم دارمو ندارم

بهاره دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 18:48

سلام زهرا جون این روزا نه خودت چندان فعالی نه دیگر نویسنده ها ، میگم چند تا مطلب خوب بزترید لایک و کامنتا میره بالا

والا من کلی مطلب گذاشتم ولی هیچ نظری ندادن
گفتم شاید همه تعطیلن دیگه منم خودمو اذیت نکردم رفتم تعطیلات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد