Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یادش بخیر(z)

وانیا جون کجایی که یادش بخیر 

یادته اوایلی که من اومده بودم یه پست گذاشتی  5000 تا بازدیدمون مبارک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا من د ارم میرم و وبلاگ 30/000 تایی شده . 





شوخی کردم نمی خوام برم . دیدم اینجوری متن قشنگ تر میشه گفتم اینجوری بنویسمش . 


راستی من دیروز وارد نظرات که شدم دیدم دختر خانمی به اسم ترلان به رمان یک ابر کپی کار (رمان من ) 26 تا نظر داده (هر پارت یک نظر)



قشنگ لیست نظراتو پکوندی عزیزم

خواستم ازت  تشکر کنم و بهت بگم که کلی انرژی گرفتم از این همه هیجانش 

تمام سعیم رو می کنم که یه داستان خوب برای فصل دوم پیدا کنم و سریعا بنویسمش . 


تا بعد..............................


نظرات 7 + ارسال نظر
ندا شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:43

تبریک

الان تازه بیشترم شده

Mabel دوشنبه 24 شهریور 1399 ساعت 21:59

Ok

thanks

Mabel جمعه 21 شهریور 1399 ساعت 21:21

گفتی من میخوام برم گفتم واای نه،چون نویسنده ی خیلی خوبی هستی

برای اینکه متن زیبا باشه اینجوری گفتم

Mabel سه‌شنبه 18 شهریور 1399 ساعت 16:55

واای نه

چی شده
مگه من چی گفتم!؟؟؟؟؟؟؟

رقیه سه‌شنبه 11 شهریور 1399 ساعت 21:17

از دست شما میراکلسی ها مخصوصا تو زهرا جون

لطف داری عزیزم

وانیا دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 15:49

آره عزیزم ^^ عالیه
اوهوم چه خوب
راستی دلم برات تنگ شده بودا نباید جایی بری

شما تاج سر مایی مدیر محترم

فاضله یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 11:56 http://golneveshteshgh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد