Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

زمان اومدن میراکلس نیویورک(v)


هلو فرندز


اینو میخواستم بگم که قسمت ویژه ی میراکلس نیویورک 26 سپتامبر ساعت 9:20 به وقت فرانسه میاد و تو دیزنی چنل فرانسه نشون داده میشه


یعنی به وقت ما 5 مهر ماه ساعت 11:50 


عاقا ما چه گناهی کردیم فرانسوی ها خودشون زودتر ببینن ما بریم کلی تو اینترنت دنبالش بگردیم آخر هم میبینی نصفش پیدا میشه


نه حالا شوخی کردم مطمئنا در لحظه تو یوتیوب و اینا میاد منم اگه بتونم میزارمش تو وبلاگ فقط دانلود و آپلودش احتمالا طول بکشه 


آخه من چی دارم میگم فکر کن کلی مونده تا اومدنش ایش جرمی خر



نظرات 7 + ارسال نظر
مرینت دوپن چنگ دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 11:52 http://4284888888888888

سلام چه خوب یک فیلم دیگه درباره ی من یعنی مرینت

نیلوفر شنبه 15 آذر 1399 ساعت 12:55

میشه راهنمایی کنی واسه نویسندگی

پیییییییییییییییییلللللللللللللیییییییییزززززززززز

Miraculousladynoir جمعه 4 مهر 1399 ساعت 06:08

ایول امروز 4اُمه چند ساعت دیگه مونده البته اگه درست بگن

والا انقدر عوض کردن ساعتا رو دیوانه شدم :/ ولی چند ساعت دیگه میاد امیدوارم زود بتونم بزارم براتون

CHAT NOIR پنج‌شنبه 3 مهر 1399 ساعت 18:00

Sogand دوشنبه 31 شهریور 1399 ساعت 21:23

راستی 4 مهر میاد پستای جدیدو ببین زمانش یکم تغییر کرده

Cat Noir جمعه 10 مرداد 1399 ساعت 09:45

تو یوتیوبه؟

تو خیلی جاها پخش شده ولی منبع اصلیش همون جرمی و میراکلس اینترنشنال و ایناست ... من تو توییتر میراکلس اینترنشنال اصلی دیدم

Ladybug پنج‌شنبه 9 مرداد 1399 ساعت 12:02

اخ ججججججووونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد