Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یه کمیک باحااااااااااااااااااااال(z)

سلام به همه دوستای خوبم . 

از دیشب تا حالا دارم روی یه کمیک کار می کنم که خیلی واسم گرون تموم شد . مجبور شدم ترجمشو با فتوشاپ بهش وطل کنم که دقیقا سه ساعت و بیست دقیقه طول کشید . 

امیدوارم خوشتون بیاد ازش . 


و آنها تا ابد با خوبی و خوشی زندگی کردند 

اگه غلط املایی یا چیزی داشت دیگه به بزرگی خودتون ببخشید بار اولم لود که این کارو می کردم

نظو بادتون نره 
بای بای

نظرات 10 + ارسال نظر
ندا شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:40

عالی بود خیلی قشنگ بود

Marint چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 11:15

عالیییییییییییی بود من که عاشقش شدم ازدیدنش سیر نمیشم:هدیه

والا خودمم همین طور
شاید باورتون نشه ولی همین الان دارم می گردم دنبال یه کمیک خوب برای عیدی بزارم توی وبلاگ ولی چیز خوب پیدا نمی کنم

Jesi چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 23:16 http://ladynoir2.blogfa.com

خیلیییییییی عالییییییییییی بود

ممنوووووووووووون

باران سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 13:56

عالی بود

ممنون

مانلی یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 10:59 http://kimia1389love.blogfa.com/

ای کاش واقعی بود
من عاشق کمیکش شدم

ممنون بابت نظرت عزیزم
آره منم خیلی دوستش دارم

ماریلا جمعه 23 آبان 1399 ساعت 14:48

آخی
واقعا عاشقونه بود
خیلی

ممنون عزیزم

Mabel جمعه 14 شهریور 1399 ساعت 00:51

کاش واقعی بود

وقتی ترجمش می کردم کم مونده بود اشکمو در بیاره .

رقیه سه‌شنبه 11 شهریور 1399 ساعت 21:17

چه عاشقانه . تنم می لرزید وقتی می خوندمشون . لاوی داوی . بوس بوس

وای منم همین طور . انقدر خوشگله داستانش

Ladybug پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 11:59

ععععااااااالللللللییییی ببببوووووودددددد
خیلی احساسی بود

ممنون من خودمم خیلی خوشم اومد

Cat Noir پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 10:47

واوووووووووووو ساچه واو
من قبلا اینو با دوبله اینگیلیسی دیده بودم اما نه با فارسی
خیلی خوب بود

عجب اره منم دیده بودم اما الان دوبله کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد