Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

قلب شیشه ای(پارت 9)(v)


هلو گایز


میدونم خیلی افتضاح مینویسم و شاید ادامه ندم


آخه یه رمان جدید شروع کردم که امیدوارم بهتر از این بشه


با اینکه کوتاهه امیدوارم خوشتون بیاد


ببخشید که اینقدر بد همه چی رو توصیف میکنم



بپر ادامه


کامنت فراموش نشه



 

 



مرینت و آدرین میان بیرون از اتاق ها

آ: وای این لباس چقدر بهت میاد
م: ام... مرسی (لپ هاش قرمز میشه) لباس تو هم خیلی باحاله
آ: آره دیگه تو طراحیش کردی (و لبخند میزنه)
م: آ... خب من فقط در حد معمولی میتونم برقصم
آ: اشکال نداره بیا تمرین کنیم
م: الان؟ باشه

از زبون مرینت: یه دستشو گذاشت رو پهلوم و با دست دیگه اش دستمو گرفت    شروع کردیم به رقصیدن   آهسته آهسته    خیلی آرامش بخش بود   تو بغل آدرین کسی که دوسش دارم   اوه من چی دارم میگم  آدرین کاگامی رو دوست داره

از زبون آدرین: سرشو گذاشت رو شونه هام    لذت بخش بود  

آدرین: داریم خوب پیش میریم
مرینت: آره (و خندید)

مرینت درحال گفتن آره حواسش پرت شد و با اون کفش های پاشنه بلندش افتاد

مری: آااااخ
آدرین دستشو گرفت و آروم بلندش کرد: حالت خوبه؟ چیزیت که نشد؟
مرینت سرخ میشه: آی  آره آره چیزیم نشده (و یجوری میخنده که کل دندوناش معلوم میشه)
آدرین: خوبه   پس یکم بشین تا پات بهتر بشه
مری: باشه ممنون

بعد نیم ساعت مردم اومدن و کلوئی رفتش شاهکارو شروع کرد

از زبون مرینت: نمیدونم دختره این وسط چیکارست!؟

بعد کلوئی با لباسایی که مربنت براش طراحی کرده بود میاد رو صحنه: سلام به همه   حتما همه تون منو میشناسید   کویین بی یا همون کلوئی ابرقهرمان شهرتونم ام... ام...

مرینت و آدرین با چشمای قورباغه ای به کلوئی نگاه کردن

کلوئی: خب بریم برنامه رو ببینیم

مردم برای مرینت و آدرین دست زدن  اونا هم اومدن رو صحنه با یه آهنگ لایت شروع به رقصیدن کردن

از زبون مرینت: آدرین با یه دستش دستمو گرفته بود و یه دست دیگش رو پهلوم بود  حس خیلی خوبی داشت   آروم آروم قدم بر میداشتم و همراهیش میکردم   بهم لبخند زده بود و منم داشتم از خوشحالی میمردم

از زبون آدرین: مرینت بهترین و مهربون ترین دختر دنیاعه پس با اون بودن عالیه   سعی کردیم خیلی خوب برقصیم   مثل اینکه مردم هم از رقصمون و لباسامون خوششون اومده بود

مرینت: هوففف تموم شد   خیلی خوب بود ولی استرس هم داشتم  وسطش کم مونده بود جلو همه ضایع بشم و بیفتم اما آدرین سریع منو گرفت و چیزی نشد

آدرین: وقتی فهمیدن مرینت لباسا رو طراحی کرده فکشون باز موند   بعدشم همه تو اونجا بودیم و پدر مرینت هم شیرینی آورده بود و به همه طارف کرد  همین چیزا و آخرش هم که رفتیم خونه...

نظرات 28 + ارسال نظر
hhhkdiv یکشنبه 15 خرداد 1401 ساعت 01:25 http://123456789

آهای اونی که میگه من مرینتم
چرت دروغ میگی مرینت درسته کارتون خوبیه ولس انمیشن که یعنی با کامپیوتر و این چیزا ساخته شده دروغ نگو ببینم

ولشون کن بابا
توهم زدن عوضش میان نظر میدن واسمون یکم بهشون می خندیم
مگه کسی هم هست که اینو ندونه
غصه نخور الکی

تینا سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 21:01

خودت پارت بعدی رو بنویس

اما بیدم مدیر همه چیز دون سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 14:53

مرینت دوپن چنگ یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 20:21 http://4284888888888888

سلام من مرینت هستم ممنون که توی این سایت از تیکی و من حرف شده من خیلی وقته از فرانسه به تهران اومدم کلاس زبان فارسی رو تازه دارم تموم می کنم ببینم این که من عاشق ادرین هستم و لیدی باگ دختر کفشدوزکیم پیش خودتون می مونه دیگه ؟ من تهران و این سایت رو خیلی دوست دارم

بله حتما خوشحال شدم که به وبسایت خودتون سر زدین

مرینت دوپن چنگ چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 09:48

سلام تا الان که خوب پیش رفتین و که من واستون به چیزی بگم که مرینت و آدرین توی یه اتاق لباس ها رو بپوشن منظورم اینه که تو یه اتاق دو پرو داشته باشن و اونجا ماسک هم داشته باشه و اونجا کشف هویت شه بازم عالی بنظرم که یکم دیگه هم هیجانی و احساسی و رمانتیک تر شه بهتره ممنون خداحافظ

دانا جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 20:29 http://http

هی بد نبود خیلی کم بود راستی ادامه نداره

جانان پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 20:08 http://هنوز نزدم

واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لیدی نوار چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 20:12

دایی خیلی خیلی فوق العاده بود عالییی

هستی جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 16:21

پارت بعدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

زهرا : شرمنده این نویسنده فعالیتش رو فعلا قطع کرده

مماکاسه یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 15:36

ندی با شمشیرم جرت میدم

زهرا : ببخشید ولی وانیا بخاطر مدارس فعالیتش رو قطع کرده

نرگس دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 21:52

رمان هات عالین فکر نکن که بد می نویسی این بهترین رمانیه که خوندم لطفا ادامه اش بده بهترینه

زهرا:وای من حسودیم شد

پوریا شنبه 6 دی 1399 ساعت 00:51

نویسنده گیت عالیه...توش مهارت دارید...میتونی پیشرفت زیادی در این زمینه داشته باشید

mahsa دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 20:53

خیلی لذت بردم که این پارت رو در سایت شما خوندم .

خیلی عالیه

لیدی باگ دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 09:58 http://Miraculousladyblog.blogsky.com

این پارت هات که خیلی عالیه دیگه نبینم بگی بده و پارت رو ول کنی نمیدونم پسری یا دختر ولی بدون این پارتی که نوشتی عالیه. راستی میتونی بگی اون پارت جدیدی که داری مینویسی چیه؟عاشقه پارت هات هستن ادامه بده.

زهرا:سلام
نویسنده این داستان رفته مرخصی
فعلا فقط من اینجا فعالم

مرینت و کت نوار جمعه 30 آبان 1399 ساعت 00:25 http://asaltqkq.blogfa.com

خیلی عالی بود پارت بعدی را بیاریدددددددددددددددددد

آوا جمعه 9 آبان 1399 ساعت 20:38

رمانت خیلییییییی قشنگه اصلا هم بد نیست
به نظرم اگه یکم توش از کلمات بهتر و احساسی در استفاده کنی خیلی خوب بشه یکمی هم هیجانش بره بالا که دیگه عالیییی میشه
ممنون از رمان خوبتون

........MA چهارشنبه 19 شهریور 1399 ساعت 15:52 http://....

سلام خیلی ببخشید پیام من دوبار اومده بود

مشکلی نیست ولی من پیام دیگه ای نمیبینم

میراکولر شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 15:11

عالیهههههه
پارت بعدییییی
منکه خیلی اشتیاقشو دارم

اوم... مرسی
واقعا؟

........MA دوشنبه 10 شهریور 1399 ساعت 12:55 http://....

من قلب شیشه ای رو خیلی دوست دارم لطفا ادامه بده اون تولد مصیبت بار رو هم از پارت 30 به بعد اگه نوشتی بزار اونم رو دوست دارم ممنون میشم

اوهوم ممنون
عزیزم تولد مصیبت بار رو من ننوشتم

........MA شنبه 8 شهریور 1399 ساعت 18:33 http://....

واقعا دوست داشتنی بود خیلی قشنگ بود لطفا ادامه بدش و تولد مصیبت بار رو هم وانیا جان از پارت 30 به بعد بزار اونم رو هم دوست دارم

ممنون
تولد مصیبت بار رو من ننوشتم

.....M شنبه 8 شهریور 1399 ساعت 18:28

خیلی قشنگ بود دوستش داشتم ادامه بده واقعا دوست داشنی بود

مرسی گلم لطف داری

رزیتا چهارشنبه 5 شهریور 1399 ساعت 10:08 https://miraculousladyblog.blogsky.com/

چرا واقعا چرا بقیشو نمینویسی حتی اگه کم هم نوشتی بزار خواش میکنم بزار لدفا خییلی قشنگ مینویسی منتظرم هاا
هر روز میام میبینم ننوشتی :(

واقعا خوشت اومده؟
چشم زود میزارم ممنون

رزیتا چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت 17:51 https://miraculousladyblog.blogsky.com/

ادامه بده پارت بعدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رجببببب باشه
و اینکه نویسنده ی عزیز من فهمیدم کی به نظرم جواب داده لطفا نده از این به بعد اینکارو نکن -__-

Niousha alizade شنبه 11 مرداد 1399 ساعت 00:53 http://Niousha

ام... چی بگم مرسی

maricat یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 00:34

وانی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چرا میگی بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ خیلی هم عالیههههههههههه
ادامه.......زود زود

واقعا عشقم؟
ملسی
عجب... باوشه

لیدی نقطه :چشمک: پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 21:30

عالی بود . دوستش داشتم . بخشی که داشت احساسشون رو توصیف می کردن کاملا بهم انتقال پیدا کرد

احساساتت رو توی داستان به جریان بنداز . گوش کردن به یه آهنگ عاشقانه میتونه خیلی کمک کننده باشه.

لطف داری
توصیه هات هم خیلی خوب بود گلم
مرسی عزیزم

Ladybug پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 14:34

عععااااااالللییی

تنکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد