Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یه خبر خوب برای دنبال کنندگان رمان یک ابر کپی کار

سلام سلام 

می دونم به خاطر تاخیر رمان می خواین کلمو بکنین ولی خوب یه سری مشکل توی رمان بود کهنمی تونستم ادامش بدم 

در اصل زده بودم داستان رو خراب کرده بودم 

اما حالا می خوام ادامش رو بنویسم 

فقط یه مشکلی هست 

من پارت هفتم  و ششم رو که قبلا گذاشته بودم رو دوباره بازنویسی کردم و یه قسمت هاییش رو تغییر دادم

برید دوباره بخونیدش

اینم لینکش

https://miraculousladyblog.blogsky.com/category/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b9%d8%ac%d8%a7%d8%b2-z-

اینم لینک قسمت 6 

https://miraculousladyblog.blogsky.com/1399/11/04/post-557/%d8%b1%d9%85%d9%86%d8%a7-%d8%a7%d8%b9%d8%ac%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa-6-z-

من امشب قراره تا سحر بیدار بمونم براتون پارت های جدید رو بزارم 

اگه خوش شانسی بیارم امشب رمان اعجاز رو کامل می کنم براتون (تمامش می کنم)


پس تا بعد به من متصل بمونین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد