Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

نویسنده جدیدم:) (A)

با سلام خدمت میراکلسی ها و البته مدیر عزیز وب 

من آمیتیس مرادی هستم 16 ساله از تهران 

اول از همه از زهرا جون مدیر وب تشکر میکنم که نویسندم کرد ... امیدوارم همتون از فعالیتم راضی باشین ... مثل این  از فعالیت هام همیشه لبخند مهمون لبتون باشه

امیدوارم با هم بسازیم و شما با نظرات و کامنت بازدید و ....... وبلاگ میراکلسی رو پر طرفدار کنین و باعث خوشحالی مدیر وب بشین.

برای این که باهام بیشتر آشنا بشید بیاید گفتینوم

بکلیک:)

کاملیا(مشارکت کننده اول)

کاملیا جان شما ثبت نام شدین 

به ایمیلتون مراجعه کنین و وارد ایمیلی بشین که از طرف بلاگ اسکای براتون اومده

متن ایمیل رو با دقت بخونین و بعد مرحله آخر رو انجام بدین

به وبلاگ میراکلس خوش اومدین

عکس های تازه (z)

چند تا عکس می زارم بعضی هاش ممکنه قدیمی  باشه دیگه ببخشید





 

این یکی کیوتیه دوسش دارم









من چیزی نمی گم خودتون قضاوت کنین



این یکی هم خوشمله












برای مسابقه (m)

سلام 

تو مسابقه دو نفر انتخاب شدن که این هاشون رو قرعه کشی کردم 


کاملیا جان و فاطمه خانم 





خوب می خوای بدونی تو قرعه کشی می برنده شد برو پایین تا ببینی 










































پایین تر 
























نزدیکی







































رسیدی 


فاطمه جون برنده شد 


تبریک می گم عزیزم



فردا برات یه داستان می نویسم 


کاملیا جان دست من نبود تو قرعه کشی اینجوری شد اینشالله دعفه ی بعد برنده بشی 


 و فعلا خداحافظ