Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

کاملیا(مشارکت کننده اول)

کاملیا جان شما ثبت نام شدین 

به ایمیلتون مراجعه کنین و وارد ایمیلی بشین که از طرف بلاگ اسکای براتون اومده

متن ایمیل رو با دقت بخونین و بعد مرحله آخر رو انجام بدین

به وبلاگ میراکلس خوش اومدین

نظرات 4 + ارسال نظر
کاملیا چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 08:36

فقط یه چیزی برای من یادداشت جدید نیومده از کجا باید پیداش کنم

کاملیا دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 10:48

اصلا یادداشت جدید کدوم قسمت وبلاگه آخه من هر چی گشتم پیدا نکردمناراحت:

برات آموزش گذاشتم برو ببین

کاملیا یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 15:36

من نمی دونم چطوری پست بزارم ولی ثبت نام شدم

باید بزنی یادداشت جدید یادداشتتو وارد کنی و انتشار رو بزنی
بقیش با منه

نگار پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 10:10

خیلی چیزات باحالن ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد