Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

نویسنده جدیدم:) (A)

با سلام خدمت میراکلسی ها و البته مدیر عزیز وب 

من آمیتیس مرادی هستم 16 ساله از تهران 

اول از همه از زهرا جون مدیر وب تشکر میکنم که نویسندم کرد ... امیدوارم همتون از فعالیتم راضی باشین ... مثل این  از فعالیت هام همیشه لبخند مهمون لبتون باشه

امیدوارم با هم بسازیم و شما با نظرات و کامنت بازدید و ....... وبلاگ میراکلسی رو پر طرفدار کنین و باعث خوشحالی مدیر وب بشین.

برای این که باهام بیشتر آشنا بشید بیاید گفتینوم

بکلیک:)

نظرات 3 + ارسال نظر
مارال شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 20:30

خوب امیتیس مثل اینکه تازه کاری من مارالم نویسنده هستم راستی من هم از تهران هستم

کاملیا یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 15:31

سلام خوش اومدی

فاطمه جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 03:43

سلام گلم خوش اومدی

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد