Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

کمیک آذر ماه(z)

یه کمیک خیلی باحال ولی کوتاه براتون آوردم. هم رنگ آمیزی و هم ترجمش رو خودم انجام دادم با برنامه فتوشاپ رنگ آمیزیش کردم خدمت شماست . بفرمایین ببینید ، بخونید ، لذت ببرید


 این کمیک ادامه همون کمیکیه که دفعه قبل براتون ترجمه کردم و گذاشتم

یه کمیک باحااااااااااااااااااااال

این لینک قسمت اول این مجموعه کمیک هستش. اگر ندیدیدش باید از اون شروع کنین


نظرات 4 + ارسال نظر
هاوژین محمدی چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 02:33

عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی فوق العاده من اصلا لینک این وبلاگ رو از یک از نویسنده ها گرفتم برای همه ی دوستام فرستادم عالی هست این وبلاگ https://miraculousladyblog.blogsky.com اینم لینک وبلاگ مثل من برای همه بفرستید تا این چیز های عالی رو ببینند

❤Lady bug♥ پنج‌شنبه 20 آذر 1399 ساعت 20:32

عالی بود اگه ادامه داره بازم بزار

ادامش رو اگر هم باشه نمی دونم کجا پیدا کنم
حیلی برای ادامش گشتم ولی پیدا نکردم

❤Lady bug♥ پنج‌شنبه 20 آذر 1399 ساعت 20:30

عالی بود اگه ادامه داره بازم بزار

Ladybug یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 11:49

اینو دیده بودم ولی دوبله اش رو نه
خیلی باحال بود

دوبله کردنش که برام کاری نداشت رنگ آمیزیش چهار ساعت و 28 دقیقه طول کشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد