Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

براتون آرت آوردم(z)
























خب امیدوارم خوشششتون اومده باشه 

فعلا بای بای

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا شنبه 20 آذر 1400 ساعت 09:36 http://ندارم0

لایک ولی چرا دماغ ندارنخوبه

دیگه دیگه

کیان چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 16:06

ببخشید خیلی وقت بود نبودم ببینم راجعب میراکلس شانگهای رو ندیدی خیلی خوشگلن

من حتی زیرنویسشم ندیدم

ریحانه یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:52

سلام عکس ها رو با چه برنامه ادیت کردی عالیه

ادیت رو بیشتر به کارایی می گن که فیلتر گذاری داشته باشه یا با برش و اینا جایگذاری بشه
این رو من نقاشیش کردم و بعد رنگش کردم ادیت حساب نمیشه برای همین بهش گفتم آرت یعنی هنر
یه برنامه ایرانیه به اسم "طراحی"از تو بازار می تونی دانلود کنی

ندا یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:56

عکسای خیلی قشنگیه

مارال شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 15:42

من هم نویسنده هستم هم هی بازدید کننده

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد