Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

سلام میراکلسی ها عیدتون مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!(z)

سلام سلام 

براتون عیدی آوردم ببرین لذتشو بکنین

البته ببخشین دیر شد 

چون درگیر عید و سفره هفت سین بودیم و دید و بازدید های اینترنتی(منظورش ویدئو کال و ایناست)

این یکی رو خودم طراحی کردم یه پوستر کاملا دست ساز که تک تک ایده هاش از ذهن خودم در اومده



این یکی هم خودم طراحی کردم برای عید روشم نوشتم

ااگه دقت بکنین می بینین که هر شخصیت داره به عشقش نگاه می کنه (کت به لیدی و مری به آدری)


اینم یه تصویر پس زمینه برای دوستانی که از طریق تبلت یا گوشی وارد وبلاگ ما میشن




خب عیدی عا تموم شد 

شما هم به عنوان عیدی بهم نظر بدین و لایک کنین 

منتظرم 

7 روز دیگه هم بیشتر نمونده 

خیلی هیجان انگیزه 

خب فعلا بای بای

نظرات 2 + ارسال نظر
Sama دوشنبه 14 شهریور 1401 ساعت 15:59

با چه برنامه ای این پوستر رو درست کردی؟

برنامه فتوشاپ توی کامپیوتر

کاملیا دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 11:26

بای ✋

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد