Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

خبر مهمی که احتمالا تا حالا شنیدینش(z)

سلام به همگی 
همونطور که می دونین ما داریم وب تکونی می کنیم و سرمون شلوغه 
اما فقط وب تکونی انجام نمی دیم 

من و مارال داریم روی سورپرایز های عید کار می کنیم 

قراره کلی تصویر فتوشاپی بامزه و پوستر ساخت دست خودم و مارال (به طور جداگونه التبه) بهتون عیدی بدیم 

آهنگ زیبای میراکلسی 

شعر های عاشقانه 

تصویر تبریک عید میراکلسی 


و همینطور برای چهارشنبه سوری هم یه کوجولو برنامه داریم 


خلاصه بگم 

قراره کلی پست جدید داشته باشیم 

ولی باید صبر کنین 

از قدیم گفتن گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی 




و خبر مهمی که گفتم : قراره میراکلس فصل 4  27 مارچ که به تاریخ ما میشه 7 فروردین سال 1400 اکرانش شروع بشه 

پس خوشحال باشین 


ما هم سعی می کنیم به محض اینکه بدستش آوردیم براتون توی وب بزاریم 


در ضمن من دارم تمام تیزر ها رو با هم یکی می کنم که مدت زمانش زیاد بشه بشه راحت دیدشون 
وقتی کامل شد براتون می فرستم



پس تا بعد بای بای 

نظرات 4 + ارسال نظر
کاملیا دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 11:00

الان دارم همه پست هاتون رو میبینم

زهرا دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 20:26

چرا دقیقا رمان رو ادامه نمی دی

چون سرم شلوغه

فاطمه یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 19:04

با همین خبرشم سوپرایز شدم

مارال شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 20:25

درسته بچه ها کلی سوپرایز در انتظارتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد