Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

سلام دوستان (м)

سلام



بچه‌ها می خواستم یه ایده ای بدم



به جای اینکه سر کوف بزنید هی بگید چرا کم فعالیت می کنید به جاش یه کار دیگه بکنید




مثل این خانم یا اقا می تونید که اطلاعاتی درباره ی میراکلس بدید یا اگر خبر خاصی پیدا کنید و در نظر ها به ما بگید ما با اسم شما تو وبلاگ قرار می دیم دوستان 


با نظر دادن واین کاری که گفتم می تونید از ما حمایت بزرگی بکنید


اگر خبر خیلی خاصی پیدا کنید اون خبر رو تو وب قفل می کنم و باید رمز رو ازم بپرسید در نظر ها 

و این کار باعث میشه هر وقت زهرا مدیرم کرد چون الان نویسنده اونی که خبر خاصی که بتونه قفل بشه اون رو مشارکت کننده موقت برای 5 ماه می کنم 


همین 


از ما حمایت کنید



و فعلا خداحافظ

نظرات 6 + ارسال نظر
کاملیا شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 08:12

سلام مارال جون فقط تو نظر بعدیم می خوام درباره ی علامت یین یانگ بگم

بگو گلم

فاطمه جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 05:05

سلام عزیزم

من یه چنتا خبر از میراکلس دارم

خب بریم برای خبرا

۱- لیدی باگ تو فصل جدید یه متور سیکلت هم داره

۲- قراره تو فصل جدید ابر قهرمانای جدید بیان

۳- همه ی ابر قهرمان ها تغییر کردن از قیافه و طرح لباساشون اینا گرفته تا اندازه موهاشون

۴- شخصیت های جدید میان

۵- یه شرور جدید هم میاد که خیلی قدرت منده البته در کنترل هاک ماث نیست در کل خودش شروره

۶- یه چنتا شخصیت منفی قراره بیان

۷- لباس هاک ماث هم تغییر کرده

۸- جعبه جدیده هست که معجزه گرا توشن هر یه خالش یه معجزه گر توشه

۹- اون مرده بود که گفتم یه شرور جدیده جعبه معجزه گر ها توست اون دزدیده می شه

۱۰- احتمال اینکه قراره تو یکی از قسمتا لوکا و مرینت از لب همدیگه رو ببوسن هم هست(ینی الان دلم می خواد برم لوکا رو جرواجر کنم)

۱۱- قراره علاقه ی آدرین تو فصل جدید نسبت به فصلای قبل به مرینت بیشتر بشه البته سعی داره این علاقه رو انکار کنه و اون رو مثل یه دوست ببینه

۱۲ -قراره علاقه کت نوار نسبت به لیدی باگ کمتر بشه

۱۳- به قیر از ابر قهرمان ها شخصیت های دیگه هم خیلی تغییر کردن

۱۴- رنگ سیاه توی لباس لیدی باگ زیاد تر شده و لباسش الان مثل کت زیپ هم داره

۱۵- اسم اون دختره که همش هی دوروغ می گفت چی بود یادم نمیاد دقیق ولی هاک ماث قراره از اون خیلی استفاده کنه

۱۶ -مرینت قراره علاقش نسبت به آدرین کمتر بشه اما هنوزم عاشقشه

۱۷- علاقه ی لیدی نسبت به کت بیشتر می شه

۱۸- احتمال داره تمام معجزه گر ها از جمله صاحب هاشون که هاک ماث و نورو هم حصاب می شن با هم متحد بشن تا اون شخصیت شروره که خیلی هم قوی هست رو شکست بدن که موفق هم می شن البته تو متحد شدنشون من یکم شک دارم ولی در کل همه باهم اون رو شکست می دن

۱۹- تمام ابر قهرمانا قدرت های جدید دارن البته این رو دقیق نمی دونم احتمالی هستش

۲۰- همه ی ابر قهرمانا قراره خیلی قدرتمند تر بشن مخصوصا لیدی و کت

۲۱- اون شخصیت شروره بود که گفتم اون قبل از مرینت و استاد فو نگهبان معجزه گر ها بوده و معجزه گر خودشم نورو همون پروانه بوده به خواطر همینه که می گم ممکنه هاکماث و ابر قهرمانا متحد بشن تا اون رو شکست بدن چون اون از همه بیشتر دنبال معجزه گر خودشه که همون نورو معجزه گر پروانه هست

۲۲- و اینکه حافظه ی اون نگهبانه که قبل از استاد فو و مرینت بوده پاک نشده چون خودش فضیفش رو به نگهبان قبلی وا گذار نکرده مثل این که به زور قدرتش رو ازش گرفتن دقیق نمی دونم چجوری حافظش پاک نشده ولی متمعنا خودش قدرتش رو واگذار نکرده چون اگه یادتون بیاد استاد فو وقتی وضیفش رو واگذار کرد حافظش پاک شد پس قتعا اون قدرتش رو واگذار نکرده و بزور ازش گرفتن

یه خبر دیگه هم دارم قراره چنتا قسمت ویژه ی دیگه هم بیاد البته این یکی احتمالی هستش خیلی متمعن نیستم

و اینکه این جرمی تا بیاد فصل جدید رو بده ما رو خواهد کشت از بص که لفتش می ده ینی من دیگه صبرم به سر رسیده یه وقت دیدید رفتم این جرمی رو...کشتمش پس بهش بگید زود تر فصل جدید رو بده

خب خب دیگه خبرام ته کشید

فقط می دونم غلط املایی زیاد دارشتم عجله داشتم تند و تند نوشتم غلط املاییام زیاد شد

خب اگه بازم خبری داشتم میام می گم

امید وارم از خبرایی که دادم خوشتون اومده باشه خبرایی که گفتم به احتمال زیاد همه شون اتفاق می افته البته یه چنتا از خبرا هم که واقعا اتفاق افتاده

فعلا خدافظ تا خبرای بعدی

ممنون

فاطمه دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 02:21

مارال جون اگه می شه رمز پست بعد رو بهم بگو دست گلت درد نکنه

2267

A.K.S شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 09:14

سلام مجدد
خب اگر تئوری و اخبار احتمالی میخواین من زیاد دارم
این جا بنویسمشون؟
تو قسمت پیام ها؟

همشو بهم بگو

اگه خیلی خاص باشن قفلش می کنم باید ازم رمز بپرسن
و برای عید موقت مشارکت کننده میشی برای چند ماه

همشو ت و همین پست بگو

، جمعه 8 اسفند 1399 ساعت 01:24

من دیدم یه فرده جدیدی تو میراکلس میاد که اسمش سسنی پور غیزلیه

عالیه
ممنون بازم بگو ازینا اگه پیدا کردی

Vali جمعه 8 اسفند 1399 ساعت 00:18 https://book-market.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد