Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس های باحال (m)

سلام بچه ها ببخشید خیلی وقته فعالیت نکردم

الان چند تا عکس دارم چهار تا برای فصل چهار هست بقیش هم مال فصل های گذشته


 


من چیزی نیم گم خودتون در بارش نظر بدید دوستان 






   




 






.   






 

چه ناز می کنه برای کت نوار 



















 


همین


امید وارم لذت برده باشید 

نظر فراموش نشه

و فعلأ خداحافظ



نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا عبدالهی یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 03:06

خب گل رو بگیر جای دوری نمی ره ناقد دل کت رو نشکون

نترس فصل چهار میره با کت نوار از ادرین تا امید میشه

A.K.S پنج‌شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 12:06

سلام به همگی
من یه کاربر جدید هستم ملقب به A.K.S
و درباره کت نوار یه چیزی دارم که بگم
فقط کت نوار یه تغییر اساسی کرده:
اونم چشماشه
اگر دقت کنید میبینید که تخم چشمش دیگه سبز نیست، سفید شده
اگر به کت نوار در فصل های قبلی دقت کنید میفهمید چی میگم

اره عزیزم راست می گی حتماً تو وبلاگ قرارش می دم و خوش اومدی

کاملیا چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 23:16

وای خدا قیافه ی کت چقدر عوض شده مدل موهاش هم همینطور

اره راست می گی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد