Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

خب خب خب سلام^^(v)



هاییییییییی گایززززز من بازگشتمممم

بیاید ادامه که کلی حرف دارم*-*


 

وایییییی دلم تنگ شده بود اصن اومدم پنل یه حس خوبی دست داد بهم =|


چطورید؟ چ خبرا؟


لعنتی درس و مشق و صد البته گشادی نمیزاشت بیام که :|

ولی الان که اومدم خیلی خوشحالم^^


و میبینم که نویسنده های جدیدم داریم بی زحمت بیاید خودتونو معرفی کنید*-*


دلم براتون تنگ شده بود لعنتیا D:


مطمئنا کلی بازدیدکننده ی جدید داریم که منو نمیشناسن خب باید بگم من وانیا هستم فرزندانم&_&

اگه بیاید بحرفیم خوشحال میشم


عاقا این همه غیبت... برا جبرانش چیکار کنم؟



درخواستیاتونو بگیددددد*-*



بعدا نوشت: عجب :/  هیچ دو دقیقه از گذاشتن پست نگذشت یکی لایک کرد... عجببببب خخخخ


عا راستی دقت کردین مهربون شدم؟ :|  اون اواخر دیگه اعصاب نداشتم :/


نظرات 4 + ارسال نظر
لیدی باگ جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 14:35

سلام. خسته نباشید. بی زحمت میشه از اینکه لیدی باگ وجود ، اطلاعاتی بدید.
چون من مطمئنم که لیدی باگ واقعیه.

اینا داستانن و همه تخیلات زیبا از یک نویسنده هستن

مرینت دوپن چنگ یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 22:50 http://4284888888888888

سلام وانیا یکم درباره ی من مرینتم بزار عزیزم اخ تیکی فراموش نشه

مارال دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 16:17

تو مدیر اصلی گروه هستی زهرا ازت برام گفت وانیا البته فکر کنم یه وانیا ی دیگ هستی به هر حال به وب خوش امدی من یه نویسنده هستم که به زودی مدیر می شم

عامممم اوهوم

کاملیا دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 10:43

آره مهربون شدی

خخخخ مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد