Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

درباره‌ی مسابقه (m)

 سلام بچه ها 


خیلی ها متوجه نشدن مسابقه چجوریه 


تو مسابقه باید به همه ی پست ها نظر بدید 


و قبل از این کار تو هر پستی اسمتون رو بدید اون هایی که به پست های بیشتری نظر بدن اسماشون قرعه کشی میشه

و فرد برنده یه جایزه ی خاص می بره


جایزش اینه که یه داستان میراکلسی می نویسم که اون فرد برنده توش شخصیت اصلی باشه دوست صمیمی  مرینت باشه با اسم خودش 


همین 


پس کار هوایی که گفتم رو بکنید 

تا ازتون یه داستان میراکلسی بنویسم 

منتظر اسم هاتون و نظر هاتون هستم 


ببینیم کی این جایزه رو می بره 


و فعلا خداحافظ




نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 19:01

راستی مارال جان من یه سوال داشتم به پستایی که تو گذاشتی باید نطر بدیم یا همه پستا ؟

فقط پست های من ولی به زهرا جون هم نظر بدید

فاطمه یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 12:32

جایزش خیلی باحال تر شد حال کردم

پس اسمت رو بنویسم تو مسابقه

نوشتم خوب امید وارم برنده بشی

کاملیا شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 11:18

من سعی ام رو میکنم برنده بشم اگه هم نشم مهم نیست بلاخره یه روزی موفق میشم

درسته عزیزم ولی من مطمئنم برنده می شی اینقدر نظر می دی به پست ها گلم همون کاری که باید بکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد