Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس های جدید از فصل چهار (m)

سلام بچه ها چند تا عکس از فصل چهار اوردم که باید بگم از پیج جرمی در نیاوردم. 

خوب بریم ببینیم عکسارو 














یکی اینه که خیلی باحاله















اینو من خیلی دوست دارم 

















وای چقدر حماسیه













سابرینا تو فصل جدید ابر قهرمان میشه و این شکلی میشه 














خیلی خوشگله این نه 



بازم براتون می زارم و فعلا بای






نظرات 4 + ارسال نظر
لیدی نوار دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 17:35 http://۲۹

اون که بال داشت ابر قدرت که با ماکارون به دست آورده توی قسمت نیویورک معلوم میشه
کت رو یه ذره بیشتر نشون میده چون یه تیکه کچیک وسط فیلم ولی لیدی هم اولش لباس پرواز تنشه
راستی دوست عزیز درباره علامت وسط جعبه میراکلس هم اطلاعات بزار که علامت یین و یانگ رو نشون میده که تیکی و پلگ هم اینجوری
من که می‌دونم برای بقیه

ممنون

کیان یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 15:20

کف کردم

ممنون

فاطمه یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 12:30

واوو عجب عکسایی کف کردم

قربونت

کاملیا شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 11:23

با اینکه اینا رو قبلا دیدم ولی فوقالعاده بود

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد