Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس های فتوشاپی جدید(z)

سلام به همگی 

براتون عکس هایی رو آوردم که جدیدا فتوشاپ کردم 

امیدوارم نظرتونو جلب کنه و باعث شه نظر بدین 

یادمه وقتی پست های کمی می زاشتم هی می گفتین فعالیت کمه حداقل نظر می دادین ولی حالا هیچ نظری نمی دین



خب دیگه بریم سراغ عکسا



این اولیش 

بقیش داره آپلود میشه





این یکی هولدره برای اونهایی که مثل من وبلاگ دارن 




تصویر زمینه ای که این هفته درست کردم 

الانم روی پس زمینه تبلتمه



بازم تصویر زمینه



این برای تصویر زمینه واتساپ خوبه 









خب تصاویر و عکس های پس زمینه تمام شدن 


نظر بدین تا پست بعد 

بای بای

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 02:44

جالب شدن باز از اینا بزار

کاملیا شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 11:31

عالی بودن من ازشون واسه تصویر زمینه ی تبلتم استفاده کردم

چه خوب
منم ازشون گذاشتم برای تبلتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد