Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

لینک وبلاگ(m)

سلام بچه ها 

https://miraculousladyblog.blogsky.com

این لینکه وبلاگه نگهش دارید 

اینجا همچی وجود داره 

پیشنهاد می کنم تو وبلاگ عضو بشید اگر بلد نیستید عضو شوید به من و زهرا جان بگید تا راهنماییتون کنیم 

تو این وبلاگ باید به هم خوش بگذره 

 و با نظر دادن ما رو حمایت کنید تا انرژی بگیریم بیشتر فعالیت 

           

                            اگر خواستید با من و زهرا جان در ارتباط باشید بالای وبلاگ نوشته تماس با من اون رو بزنید و با ما در ارتباط باشید دوستان عزیز



بازم می گمنظر فراموش نشه دوستان 

خیلی دوستتون دارم عزیزان 

خداحافظتون گلا❤️


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 02:56

نظر خاصی ندارم ولی اگه خواستید من نویسنده وبلاگ می شم چون ذهن خلاقی دارم هرچی رو که می بینم براش داستان درست می کنمولی مشکلم اینه که حال نوشتن ندارم پس اگه نویسنده هم بشم قطعا هر دو هزار سال یه بار پست می زارم

عزیزم می خوای نویسنده شی به زهرا بگو

کاملیا شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 12:02

من می خوام عضو بشم

باید به زهرا بگی اینو من بلد نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد