Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یه عکس فان از فروزن باگ(z)

بچه ها یه چیزی درست کردم براتون 

همین جوری داشتم نظراتو می خوندم دیدم یکی بهم پیشنهاد داده فروزن و میراکلس رو ترکیب کن 

منم یه ترکیب زدم باقلوا


خدایی خیلی با نمک شده

اگه از این چیزا خواستین بهم بگین اگه تونستم براتون درست می کنم

تا بعد

نظرات 5 + ارسال نظر
مارال دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 00:51

بچه ها اینقدر قر نزنید امتحاناش شروع شده خودتونو بزارید جاش می تونستید زیاد فعالیت کنید ؟ نه دیگه اونم مثل ما ادمه یکم درکش کنید

الیا و مرینت دوپن چنگ سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 22:36

از فوروزن دو درست کن بعدم تو نویسنده هستی آرا از ما کمک می خوای بعدم من چند روز نبودم فقط یک عکس السا و مرینت و یک داستان مسخره گزاشتی تازه کمک می خوای

چمیدونم والا

دختر کفشدوزکی سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 22:32

یک هفته رفتم اومدم فقط یک داستان و عکس السا که خیلی خرابه گزاشتی خوب تو مدیر هستی خودت باید وب رو بگردونی چرا از ما کمک می خوای تازه اون مارال کیه بابا چی می گی ولی عالی

هلنا امدی سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 22:30

با فورزن دو ترکیبش کن تازه گردنش مشکل داره فک دختر کفشدوزکی یه حالتی شده می خوای از فوروزن دو درست کنی لطفاً این جوری نباشه ولی ممنون عالی بود

باشه سعی می کنم درستش کنم
آخه توی طراحی سه بعدی یکم مشکل دارم

ملیسا سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 22:28

عالی فقط با فورزن دو ترکیبش کنی عالی عالی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد