Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

جدید های جرمی(z)

سلام امروز رفتم پست جرمی 

یکی گفته بود چرا عکسی که از پدر مرینت بوده رو نزاشتی 

منم رفتم پدر مرینتو از پیج جرمی در آوردم (

چند تا پست جدیدم گزاشته بود که متأسفانه یا خوشبخختانه نمی دونم اونها فیلم بودن و نتونستم دانلود و آپلود کنم براتون

پس فقط دو تا عکس تونستم بیارم

جدید ترین پوستری که توی پیج جرمی بود



اینم بابای مرینت








من رفتم بای بای


نظرات 3 + ارسال نظر
Marinette پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 11:30

عالی

مارال سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 18:57

وب تو خیلی‌ خوبه

لادن شنبه 13 دی 1399 ساعت 14:40

ممنون که پست های جرمی رو می زاری
من اینستا ندارم ولی تو که پست ها رو می زاری خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد