Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

سورپرایزی که گفته بودم(z)

سلام به همه امروز صبح گفته بودم که سورپرایز دارم و تا شب می زارمش

سورپرایزم یه دو تا عکس فتوشاپی کاملا ساخت دست خودمه 

بفرمایید 





چطوره؟؟؟؟  خوب در اومده؟؟؟؟ مخصوص واسه شما میراکلسی های عزیز




خب پس کیتی نواری ها چی؟؟؟    مگه میشه شخصیت مورد علاقمو فراموش کنم؟؟؟؟ الان پیشی رو هم می رازم


به به 
خدایی خوشگل شده ها 

راستی فرمت این عکس ها کاغذ آچار هست و برای چاپ پوستر و اینها مناسبه . اگه خواستین چاپش کنین به صاحب کافینتی بگین که اندازش آچاره تا سردرگم نشه 

در ضمن کپی کاملا حرامه  همین الان گفتم بهتون ها


نظر یادتون نره 

منتظرم 

فعلا بای

نظرات 8 + ارسال نظر
کاملیا دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 12:09

نظر خواستی اینم نظر

نیلسا مدنی سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 01:08

عالی شده دختر همون عکس السا باگ دیدی گفتم عالی میشه خودت درست کردی بابا چقدر با استعدادی ❤️❤️❤️

بازدید کننده ها که می گفتن بد در اومده

نیلسا مدنی سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 16:00

عزیزم حتما عکس ها نباید از فصل چهار باشه عکس انیمه یی بزار مثلا خیلی ترفتار داره تازه دختر خیلی ها می گن بیشتر فعالیت کن گلم عکس انیمه یی بزار عکس از مرنیت
یا مثلا خودت با عکس درست کن مثلا مرینت رو بزار توی لباس السا خیلی ترفتار پیدا می کنه

نیلسا مدنی دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 00:49

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کم فعالیت می کنی اگه کار داری خوب وبلاگ نزن اگه کل قسمت های دختر کفشدوزکی رو دیده باشی الیا گفته وبلاگ یک شغل تمام وقته وبلاگت خیلی ترفتار داره ترفتار هاشو تا امید نکن چون می دونم مرام داری دختر پس بیشتر فعالیت کن

من از خرداد ماه به این وبلاگ اومدم
اگه تابستون می اومدی می دیدی که فعالیتم فقط یه کوچولو کم شده
در ضمن
مثلا چی بزارم نه که خیلی چیز های جدید درباره میراکلس اومده جرمی هم که دو سه روزی یه بار یه چیزی می زاره شما که همش دارین به پست های قدیمی نظر میدین به من که می رسه اخم و تخم تون مال منه؟

لادن شنبه 13 دی 1399 ساعت 14:43

چقدر خوشگلن
من که دانلودشون کردم دادم به کافینتی تا برام پوسترشون کنه
وقتی فهمید کار یه دختر نوجوون بوده کلی تعجب کرد

واقعا؟
ممنون خیلی خوشحالم کردی

هاوژین محمدی پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 00:11

مسخره

ممنون از نظرتون

Jesi چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 23:13 http://ladynoir2.blogfa.com

خیلی خوشگن

نظر لطفته عزیزم

کیان چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 21:28

عالی فقط یه چیزی بگم
چرا لیدی با اون لبخند مسخره درست کردی
نکنه چون کتنوار رو دوست داری و لیدی باگ جواب رد بهش میده خواستی تلافی کنی

نه بابا عکس بهتری ازش نداشتم
باورت میشه من 463 تا عکس از میراکلس دارم ولی عکس از صورت لیدی باگ ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد