Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس های جالب از پست های جرمی(z)

هلو اوری بادی 

رفتم پست های قدیمی جرمی رو نگاه مردک چه عکسایی بودن . آدم دلش غنچ می رفت . با این که از پست های قدیمی بودن ولی هیچ جای دیگه ای ندیده بودمشون. یه جورایی یه منبع مخفی رو تیغ زدم براتون

خب بریم عکسا رو ببینیم


حدس می زنین این کیه؟؟؟؟؟؟؟ 

این عکس پیکسی گرله  الان عکس ابر قهرمانیشم می زارم



چقدر خوشگله واقعا دوست داشتنیه


یه کیوتی از لیدی باگ خیلی نازه جو جووووووووو



اینم کیوتی از پیکسی گرله 


اینم از قهرمان مرموز ما 

هنوز اسمشو نمی دونم اگه کسی می دونه تو قسمت نظرات منو مطلع کنه



اینم یکی دیگه 

خوشگله نه        مثل این که قدرتش اینه که موهای جادوییش رو به حرکت در بیاره



اینم با دوربین عکاسی از یکی از پوشتر های روی دیوار عکس گرفته شده



اینم یه نقاشی دیجیتالی از پیکسی گرل




اینم یه رمانتیک از شیپ آدرینت     (اینو جرمی زیرش نوشته بود ولنتاین مبارک)



یه پوستر از لیدی باگ که فکر کنم این یکی تکراریه




قبلا وانیا در باره این دختر صحبت کرده بود و پست گذاشته بود 



ببخشید این یکی رو نتونستم دانلود کنم مجبور شدم اسکرین شات بگیرم 

داشتم می گفتم خلاصه که این دختر قراره بیاد و یه ابر شرور جدید باشه




خب ممنون که پست منو دیدین  و اینکه نظر یادتون نره 

خدایی چرا نظر نمی دین ؟؟؟؟؟

نظر هاتونم فقط به کارهای وانیاست پس من چی؟؟؟؟؟ 

پس من منتظرم 

فعلا 

نظرات 13 + ارسال نظر
لیدی باگ جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 09:59

عالی بود

رومینا سه‌شنبه 18 آبان 1400 ساعت 16:44

پست اول اسم دختره آدرینا هست و همه میگن آدرین یه خواهری به نام آدرینا داره

سِودا چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:32

میگم چرا لیدی شانگهای رو نگذاشتی؟

نمی دونم والا
ایشالله بعدا می زارم

Setare999 پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 23:13 http://Setare999/setare/میراکلس/لیدی باگ/989

لیدی نوار دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 18:01 http://۲۹

آفرین
راستی من ظهر امروز اومدم اینجا یه عالمه پست بود و نظر دادم اما الان که دیدم همه ی پست قبلی ها پریده

وا!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطور ممکنه؟؟

کاملیا دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 12:05

پست ها عالی بودن

Marinette پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 11:57

مثل اینکه این دختر جدیده که قراره بیاد قدرتش اینه که میتونه آدم ها رو یکاریشون کنه بعد بهشون بگه که برن میراکلس های لیدی باگ و کت نوار رو بگیرن

همینطوره

لادن شنبه 13 دی 1399 ساعت 14:44

عالی بودن
مخصوصا عکس اولی خیلی خوشتیپ بود

آره خودمم خیلی دوسش دارم

هاوژین محمدی چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 22:39

ترو خدا ترو خدا ترو خدا لطفاً رمز عبور اون دستت رو بزاری خواهش می کنم راستی چرا قایمش می کنی هان اگه قفلش رو باز نکنی برای همیشه میفهمم یک چیزی گذاشتی که که برات خیلی بده و این حرفا گذاشتی اگه بازش نکنی گزازشت میدم ::

خودتو نکش بابا
رمزش 106106
من به خیلی ها رمز رو دادم
فقط می خواستم ببینم چقدر خواهان داره

نیلوفر چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 12:16

چرا پست قبلبت قفله
عیب نداره از تو نظرات کپی کردم

اعجاز رو کامل کردی
نه کامل کن زود

باش باش نزن فقط

❤ Elahe سه‌شنبه 9 دی 1399 ساعت 14:28

اسم ابرقهرمانی دختره "فیون" هه

ممنون که گفتی

سارا دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 20:31

میشه رمز عبور پست شانگهای رو برام بگی میخوام ببینمش لطفا لطفا

106106

M دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 17:12

خیلی خوب بود
ممنون

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد