Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

کپی امکان پذیره ولی تقلب نه(z)

کیا این تصویر یادشونه؟  

یادتونه گفتم  خودم درستش کردم؟ 

گفتم کپی به شرط ذکر منبع امکان پذیره 

من چند روز پیش توی یه مسابقه ادیت یلذایی شرکت کردم. امروز رفتم کار ها رو ببینم  دیدم یه نفر این عکس رو به اسم  خودش توی مسابقه شرکت داده. 

 

خانم هارلی کویین. کار شما دقیقا دزدیه . من گفتم با ذکر منبع. یعنی توی وبلاگتون با هدف پست جدید قرارش بدین با اسم من و وبلاگم. شما به اسم خودت توی مسابقه شرکتش دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! تازه این عکس به موضوع چالش هم ربطی نداشت . 


ببینید دوستان من ...........نه فقط من حتی خود شما هم اگر مطلب یا یکی از چیزایی که متعلق به خودتونه رو یکی بدون اجازه کپی کنه ناراحت میشید. چه برسه به این که روش دو  روز یا بیشتر هم کار کرده باشید. پس دیگه این کارو نکنید. باید قبل از هر کاری اجازع بگیرید . یا اطلاع بدید. 

ممنون که درد و دل منو خوندین. 

نظرات 7 + ارسال نظر
a b c d e f جمعه 25 آذر 1401 ساعت 00:34

قشنگ ادیت نزدی که کسی کپی کنه

والا تو که راست میگی

مرینت گرام (اولین لیدی باگ)فالو=فالو سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 18:39

میتونی به من بگی چطوری از ازن لینک ها درست کردی؟

لینک چی؟

کاملیا دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 11:51

من تو جریان نیستم واسه همون هیچی نمیگم چون شاید توهین یا چیزی بشه یا دعوا پس من نیستم

لادن شنبه 13 دی 1399 ساعت 14:49

چه آدم بیشعوری
چطور روش میشه دوباره بیاد دروغ بگه

هارلی کویین سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 08:37

من برای تو رو برنداشتم.هنوزم میگم

منم هنوز میگم (الکی میگی)

هارلی کویین یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 10:24

برای معذرت خواهی(اگه ناراحتی از دستم البته.ای کاش میشد تو زمان سفر کنم با سرعت برم یه ادیت دیگه بکنم اونو بجاش بفرستم) بجاش این ولکام هارو بهت میدم
امیدوارم جبران بشه
uupload.ir/files/hd6b_sketch-1591458302710.png
uupload.ir/files/rmfs_20200806_124244.gif
و اینم بهت میدم
البته ولکام نیست اما امیدوارم جبرانش بکنه
http://axneveshteh.ir/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%a8%d8%ae%d8%b4%db%8c%d8%af-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b0%d8%b1%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c/
اینم هست
http://axneveshteh.ir/wp-content/uploads/2018/02/bebakhd-11.jpg

هارلی کویین یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 10:18

من به نظر شما احترام میزارم خانم زهرا و اسم وبلاگتون رو همین الان سرچ کردم و دیدم.خودم ادیت کردم و خودم همه کاراشو کردم
توی اتاق سبز یلدایی بود. و من به لیدی لاو گفتم که لیدی باگ و کت نوار از اینکه یلدا شده خوشحالن.به هر حال اگه فکر می کنی من ازت کپی کردم ازت معذرت میخوام اما میگم که من کپی نکردم

اگه واقعا برای یلدا بود باید یه نوشته یلدایی روش می زاشتی . من تک تک پیچ و خم های کاری که توی وبلاگ گذاشتم رو بلدم. اگه مال خودته چطور من از تابستون درستش کرده بودم و توی وبلاگ گذاشته بودمش؟؟؟؟؟

میشه بگید چرا عکس یلدایی شما دقیقا مثل ادیت فتوشاپی من دورش یه مادر صورتی یه میلی متری داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

https://miraculousladyblog.blogsky.com/1399/06/10/post-485/%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%aa-%d9%85%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%a7%da%af
اینم آدرس ادیت من. برو ببین تاریخش مال چه زمانیه؟؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد