Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

پست جدید جرمی(z)

سلام به همه 

با اینکه امروز باید درس می خوندم چون فردا یه پرسش خیلی مهم دارم ولی یه گردش توی وبلاگ های رقیب داشتم که دیدم درباره پست جدید جرمی به وبلاگشون پست اضاف  کردن. منم رفتم پیج جرمی و دیدم ای دل غافل. بله ما عقب موندیم . برای همین سریع عکس رو آپلود کردم و الان براتون میزارم


بله دیگه  جرمی زیرش نوشته بود: چه خبر شده؟ 

به نظر شما چه خبر شده؟


در ضمن یکی از بازدید کننده ها گفته بود که عکس از اتاق مرینت می خواد.  با اینکه قبلا یدونه از پست های جرمی که مربوط به اتاق مرینت بود گذاشته بودم ولی بازم می زارمش

بفرمایید. 




امیدوارم از این فعالیت هام راضی باشید . من خیلی تلاش می کنم آمار وبلاگ رو بیارم بالا ولی نظرات کمن و چنگی به دل نمی زنن. با این حال از اون دوستایی که نظر میدن خیلی ممنونم. 

در ضمن عکس های بالای 18 سال در خواست نکنین که نمی زارم. تا حد بوس بوس اگه بخواید پیدا می کنم میزارم براتون ولی بالا تر از ااین نخواید لطفا. 



خب امیدوارم خوشتون اومده باشه. 

تا پست بعدی 

منتظر نظراتتون هستم 


بابای تا بعد

نظرات 6 + ارسال نظر
مرینت دوپن چنگ دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 11:58 http://4284888888888888

مبینا جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 00:00 http://Gravatar.com

عالللللللی بووووود

کاملیا دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 11:53

این پست ها عالی بودن

مارینت سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 10:15

عالی بود❤

انیتا ملکجمشیدی پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 23:43

همه ی پست های جرمی رو نزاشتی

جا های مختلف توی پست های مختلف توی وبلاگ گذاشتم می تونی از بخش دسته ها همه پست های جرمی رو پیدا کنی

نسترن پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 18:08

کلی پست هست از جرمی که تو نذاشتی مثلا عکس بابای مرینت تو فصل چهار خیلی کم فعالیت می کنی

آهان خوبه یادم آوردی
باشه اونها رو هم میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد