Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

شیپ جدید چطوری باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟(z)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. 

با اجازتون من دارم رمان اعجاز رو کم کم پیش می برم. موردی هست که دوست دارم خودتون انتخاب کنید. توی داستان یه شیپ جدید قراره شکل بگیرهدوست دارین چطوری باشه؟ توی نظرات بهم بگین

توضیحات

قراره یه زوج ابر قهرمان بیان . یکی دختر و یکی پسر. می خواد چطوری باشه؟ برای مثال ما برای لیدی باگ و کت نوار می گفتیم لیدی نواری و اینا. حالا شما می خواید از کدوم چهار شکل استفاده بشه؟


1-لیدی نوار

2-لیدی آدرینی

3-مرینت آدرین

4-مرینت کت نوار

البته نوع اسم ها مثاله از لحاظ ابرقهرمان بودن یا نبودنشون باید رای بدین

من منتظرتون می مونم

نظرات 3 + ارسال نظر
مرینت چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 ساعت 16:59

M چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 20:07

به نظر من آدرین و مرینت باشه هوییت همم بدونن اگرم نشد همون آدرین و مرینت

آیسودا سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 22:38

مرینت آدرین

جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد