Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

به وبلاگ miraculousladyblog خوش آمدید

سلام به تمام بازدید کنندگان عزیز وبلاگ میراکلس لیدی بلاگ
اینجا وب مشترک وانیا ، من(زهرا) مارال و چند نویسنده دیگست
ازتون می خوام اینجا هر چقدر می خواین از خودتون پذیرایی کنین 
در جوابش ما فقط ازتون نظراتی می خوایم که بتونیم وب رو براتون به جای بهتری تبدیل کنیم


وبلاگ ما هم مثل همه وبلاگ ها قوانین خودشو داره
1-توهین کردن به نویسندگان در نظرات ممنوعه
2-هیچ کس اجازه نداره بدون اجازه و ذکر منبع مطلبی رو کپی کنه
3-همه حق ورود به این وبلاگ رو دارن
4-باید بهتون خوش بگذره(راه نداره این یکی رو دور بزنین)

از وبلاگ لذت ببرین فعلا
نظرات 42 + ارسال نظر
بهاره پنج‌شنبه 15 دی 1401 ساعت 11:07

سلام میشه بهم یاد بدی که چطوری این وبلاگ را ساختی ؟

بوگابو شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:10

سلام منم عضو کنید لطما

عضو دیگه نمی پذیریم شرمنده

مارال شنبه 25 دی 1400 ساعت 11:50

دوباره دو ادمین ها هم عضوم کن

ا......ماال تویی؟؟؟!!!!!
الان بهت پیام میدم

maryam سه‌شنبه 25 آبان 1400 ساعت 13:27 https://dookhtaroonh.blogsky.com/

سلام وبتون عالیه لینک شدی

ladynoir شنبه 19 تیر 1400 ساعت 11:49 http://miraculousladynoir.blogfa.com/

سلام وبتون خیلی قشنگه
لینکتون کردم می شه لطفا لینک کنید

غزل پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 23:45

عالیه هر کی این وبلاگ رو نبینه زرر کرده راضی هستم

شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 23:49 http://1789tv.blogfa.com/

سلام بر تو ای میراکولر

من کت نوارم لیکت کردم و لینک کن

به وبم هم سر بزن

دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:53

سلام وبلاگتون خیلی خوبه

ممنون نظر لطفتونه

MAHSA یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 00:48 http://land83.blogfa.com

لینک شدید لینک کنید^^

روشنا شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 23:23

عالی هست وبلاگتون من خیلی از فعالیتتون راضی ام
با اینکه درس و مشق دارین ولی سعی می کنین برامون مطلب بزارین
ممنون از هر دو تون مخصوصا تو زهرا جون

گرگ تنها دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 14:31 http://jock kyo

وبلاگ بدک نبست ولی هنوز اولین باره میبینم

گرگ تنها دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 14:28 http://jock kyo

.

princess marinette شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 10:44

هی لاو لینکم کن لینکت کنم. اگه لینک میکنی توی وبم بهم خبر بده
http://miraculous978.blogfa.com/

کت نوار پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 15:24 http://miraculousladybugandchatnoir.blogfa.com/

سلام تبادل لینک میپذیرید؟

Adrien دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 14:48 http://ladynovir3333.blogfa.com

سلام به وب میراکلسی من دعوتید امیدوارم که دعوتمو بپذیرید و با نظراتتون وبلاگمو درخشان کنید با تبادل لینک هم موافقم اگه تو هم موافقی بیا تو وبمو بگو راستی من دنبال نویسنده برای وبم هم هستم می خوای توهم نویسنده باشی باشی اگه می خوای توی پست ثابت وبم بگو کافیه روی اسمم کلیک کنی تا به وب من بیای
بای بای❤️

x.black شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 11:25 http://ranginak.ihweb.ir

سلام
وای چه وب خوبی من تازه آشنا شدم!!!
یه چیزی براتون پیدا کردم ببینید خوشحال بشید :)))
آهنگ دیوار بین ما میراکلس با بالاترین کیفیت که صوتی باشه:

http://ranginak.ihweb.ir/%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-ce-mur-qui-nous-separe-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%88-%d9%88-%d9%84%d9%86%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%85/

آدرسش بود
امیدوارم خوشتون بیاد :)

ممنون
امیدوارم از مطالب وب ما لذت ببری

گربه سیاه یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 13:47

عالی بهترین کارتون :قلب

Dazai شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 22:28

اره بابا

فاطمه جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 05:09

من که هم انیمه ای هستم (همون اوتاکو) و هم میراکلسی ینی هم انیمه می بینم هم میراکلس رو طرفدار هر دو شون هستم

کار خوبی می کنی

کیتی پری پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 08:38 http://emaratedokhtarane.blogfa.com/

ladynovir چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 15:45 http://ladynovir2020.blogfa.com

سلام عزیزم
وب قشنگی داری

ممنونم عزیزم

ترامپ یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 00:06

سلام من دونالد ترامپ هستم یه مرد معمولی با یه زندگی معمولی.اما هیچ کی این رازو نمیدونه.من درحال تحریم ایران هستم.
دونالد ترامپ منم منم،یه مردی که خیلی زرنگه
دونالد ترامپ یعنی همین یعنی یکی که خیلی زرنگه
دونالد ترااااامپپپپ

Dazai شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 08:55

سلام زهرا جون خوبی
دلم برات تنگ شده بود
چه خوبه که دارین وب رو میچرخونین
اگه نشناختی بگم lady bug سابق یا همون سپیده ام
متاسفانه دیگه میراکلسی نیستم الان کلا تو کار انیمه هام لامصب خیلی خوبن
ولی چقدر دلم برای این وب و خودت تنگ شده بود زهرا جون

دیگه خواب میراکلسی نمی بینی؟؟ رفتی سراغ خواب های انیمه ای؟؟

فاطمه سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 15:34

باشه منتظر خبر هستم

فاطمه دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 03:14

نظر خاصی ندارم ولی اگه بخوای من نویسنده وبلاگ می شم چون خوشم میاد و هم ذهن خلاقی دارم هرچی رو می بینم براش داستان درست می کنمولی مشکلم اینه که حال نوشتن ندارم ینی قطعاً اگه نویسنده وبلاگ بشم هر دو هزار سال یه بار پست می زارم
دیگه تصمیم با خودته

یه پیشنهاد برات دارم با مارال حرف می زنم تا بهت بعدا خبر بدیم منتظر یه خبر خوب باش

کاملیا شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 11:15

وبلاگتون عالیه

لیدی باگ چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 11:46

سلام من اخبار کانال رو قسمتی رو کپی کردم وداخل گروه درتلگرام گذاشتم وهمچنین لینک وب رو داخل تلگرام قراردادم تا دیگران هم بازدید کنند مشکلی نیست؟

اگر لینک و قرار دادین و گفتین از ما کپی کردین
در این صورت اشکالی نداره

فاطمه یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 22:07

چرا چند روزه تو وب هیچ مطلبی نمی زارید ؟
حوصلم سر رفت

والا خودمم حوصلم سر رفته
هیچی پیدا نمی کنم بزارم

ladynovir چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 12:39 http://ladynovir2020.blogfa.com/

وب قشنگی داری
به وب منم بیا و اگه با تبادل لینک موافقی بگو

فاطمه چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 03:44

سلام گلم من واقعا این وبلاگ رو خیلی دوست دارم و تحسینش هم می کنم واقعا وبلاگتون فوقولاده هست
از داستان هاتون هم خیلی خوشم میاد و همیشه تو دبلاگتون از قبلنا که نبودم داستان پیدا می کنم می خونم البته بعضی هاش کامل نیست که باعث می شه یکم ناراحت بشم آخه از داستان نیمه تموم خوشم نمیاد چون هی دوست دارم بدونم ادامش چی می شه
ولی واقعا ازتون به خواطر وبلاگ تشکر می کنم

سارا دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 14:12

زهرا جون چرا چیزی درباره سازندگان و اطلاعات ساخت میراکلس تو وبلاگت نمیزاری اگه میگی دیگه مطلب و خبر ندارم اشتباه میکنی الان اگه فکر کنی هزار تا خبر هست که تو وبلاگت نذاشتی دلم میخواد بزاری چون وبلاگت خیلی معروف شده اگه بزاری پیشرفت هم میکنی

راستش من و دیگر نویسنده ها قسمت کرده بودیم که هر کس چی بزاره تو وبلاگ
الان من مسول هرچی بودم از اونها می زارم
خبر ها رو وانیا می زاشت که کلا ول کرده وبلاگ رو
اما سعی می کنم از چیزایی که گفتی بزارم

فاطمه پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 02:19

نه منظورم از اینکه یه کم فعالیت تون کم شده منظورم این بود که مثلا روزی یه پست می زارین

قبلا کلی پست می زاشتیم چون کلی خبر بود که داده نشده بود ولی الان دیگه همشو دادیم خیلی کم شدن

فاطمه چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 19:13

سلام عزیزم
می گم که این چند وقت یکم فعالیتتون کم شده
میگم می شه از فصل های دیگه که هنوز نیومدن بیشتر پست بزاری ممنون عزیزم

عزیزم این چند وقت که من و نویسنده جدید هر روز پست گذاشتیم

مهدیه شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 22:45

چرا اینقدر شما دو تا کم فعالیت می کنیدچرا هان:

چون هنوز خیلی با هم هماهنگ نشدیم

مارال دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 00:43

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کم فعالیت می کنی اگه تو بعضی از پست هات دیدم می گی امتحان دارم خوب وقتی کار داری یکی دیگه که امتحان و کار نداره رو مدیر کن فعالیت منوی چرا وبلاگ می زنی ولی ممنون وبت خوبه::عصبانی

متاسفم ولی مندر حال حاظر تنها نویسنده فعال وبلاگم

نسترن یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 03:09

ببین عزیزم من همچین رو با زور به دست نیاوردم و فقط می دونم زیاد روی کردم یهو خول شدم ببخشید

می دونی مشکل کجاست؟؟؟
اینکه من متوجه نمیشم شما چطوری توی نوشتن پیام عصبی می شین
حالا میگیم در گفتگوی رو در رو طرف از دهنش می پره
ولی می دونی چقدر وقت می بره که تو متن نظرتو آماده کنی؟؟؟

لادن شنبه 13 دی 1399 ساعت 14:39

جالبه
این دو هفته که نیومدم چقدر وبت تغییر کرده
عالیییییی

آره بیشتر هم تغییر می کنه

انیتا ملکپور پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 20:21

بی ادب

نظر لطفته عزیزم
اگه منظورت قوانینه باید بگم همه وبلاگ ها این قوانین رو دارن

نسترن پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 18:12

سلام عزیزم بی زحمت عکس از مرینت با کمی زاری برای فصل چهار نباشه ممنون و عکس از وسایلش و عکس مرینت و ادرین انیمه بی ممنون قربون وبلاگ قشنگت باید بگم من به همه ی پست هات نظر دادم البته با اسم های مختلف

اگه پیدا کردم حتما میزارم

نسترن پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 17:42

سلام عزیزم عالی هست اما کم فعالیت می کنی ای روزا بعدم من تو اینستاگرام پیج جرمی رو دارم و کلی عکس داره که تو نذاشتی تو وب بعدم اون پست قفلت رو باز کن وگرنه بهت مشکوک می شم و وب رو گزارش میدم:

علیک سلام
جمله اول (کم فعالیت می کنی): ببینم عزیزم من امتحانات ترمم شروع شده وقت ندارم مدام بیام و پست بزارم اما اگه چیزی داشته باشم میام میزارم
جمله دوم(کلی عکس داره که تو نزاشتی ) خب من که بیست و چهار ساعته اونجا نیستم من هفته ای یه بار می تونم برم
جمله سوم(قفلشو باز کن وگرنه گزارش میدم ) می خوای به کجا گزارش بدی؟؟ وقتی قفل کردن پست یکی از امکانات وبلاگه من حق دارم ازش استفاده کنم بعدشم من گفتم بیاید توی نظرات ازم رمز رو بگیرید وقتی خودت دقت به پست های من نمی کنی من باید گزارش بشم؟؟؟
تازشم شما می تونی بری توی قسمت نظرات پست ، و رمزشو ببینی انقدر کم توجهی به این مسائل یا دوست داری همه چی رو با زور به دست بیاری؟؟؟؟
ممنون از نظرت نسترن جان

Jesi چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 23:11 http://ladynoir2.blogfa.com

سلام. من وبلاگتونو خیلی تحسین می‌کنم. واقعا وب فوق‌العادی‌ای دارین. و لینک شدین :)
+من یه عکس رو توی وبتون دیدم؛ اما متاسفانه پستش رو گم کردم. عکسش رو از قبل دانلود کرده بودم. ولی دیدم توی قوانین وبتون گفته بودین با اجازه و کپی با ذکر منبع. این عکسش هست: https://s16.picofile.com/file/8419509068/not_copy_with_out_let.jpg

اجازه هست با ذکر منبع توی وبلاگم قرار بدم؟

بله می تونید کپی کنید

ترلان دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 17:41

خیلی وبلاگ خوبی دارین ممنون از زحمتات زهرا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد