Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یک قسمت امتحانی از رمان اعجاز(z)

سلام به همگی کسانی که دارن این پست رو در وبلاک میراکلسی ما می خونن

توی قسمت نظر سنجی بیشترتون گفتین که رمان می خواید .برای همین من یه قسمت امتحانی از ادامه رمان یک ابر کپی کار می زارم . اسم فصل دوم (اعجاز هست)

تعداد نظرات شما برای من خیلی مهم خواهد بود.

خب بریم سراغ یه تیکه کوتاه از داستان

وای خدایا . بازم کاگامی . باورم نمیشه! چرا باید خانواده سوروگی یه کارخونه پارچه داشته باشن تا آقای آگرست باهاشون قرارداد ببنده . اون طوری هر چند وقت یک بار کاگامی رو هم میبینم . در واقع اون من رو با آدرین میبینه . می ترسم از دستم ناراحت بشه .

راستی یادم رفت از اتفاقات این چند وقته براتون بگم : حدودا دو ماه از دستگیری لایلا و فیلیکس میگذره . من و گربه سیاه یا بهتره بگم آدرین بعضی اوقات با هم بیرون میریم و اگه کسی نیاز به کمک داشت کمکش می کنیم . 



چطوره؟ بنظرتون ارزش داره ادامشو بخونین؟

منتظر نظراتتون هستم 

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 15:26

شسیب

M شنبه 8 آذر 1399 ساعت 21:52

وای من خیلی منتظرش بودم ادامش بده راستی شارلم توشه؟

آره مگ میشه نباشه؟

السا و مرینت یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 12:55

جووووووووووونننننننننننننننننن مممممممممننننننننن بزار

پس من قسمت اولشو میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد