Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یک تئوری بسیار جذاب(z)

سلام به تمام دوستان میراکلسی امروز از یک تئوری بسیار جذاب که از قسمت ویژه نیویورک براتون پیدا کردم صحبت می کنم.

اول اینکه ریشه این تئوری کجاست یعنی اینکه من کی برای پیدا کردن یک پرسش این تئوری را ساختم: یک شب دختر عموم که اون هم میراکلس رو دوست داشت به خونه ما اومد اما اطلاعاتش خیلی کامل نبود برای همین از من پرسید چرا فقط ارباب شرارت و مایورا قدرت های تاریک و منفی دارند من اون موقع جواب این سوال رو نمیدونستم همانطور که داشتیم باهم قسمت ویژه نیویورک رو نگاه می کردیم به این قسمت رسیدیم که ارباب شرارت کوامی معجزه گر عقاب رو آزاد کرد . اسم کوامی لیری بود توضیح داد که قدرتش اینکه هر انسانی رو از ترس هاش آزاد کنه تا به پتانسیل نهاییش برسه. وقتی که ارباب شرارت معجزه گر عقاب و لیری رو به تکنولایزر داد بهش گفت که برای به دست آوردن قدرتش باید بگه (لیری بال های شکاری) اما وقتی که لیری به دست (جس) افتاد بهش گفت که برای به دست آوردن قدرتش باید بگه (لیری بالهای آزادی) شاید متوجه شده باشید که بین کلمات رمز، تضادی وجود داره.

 

بعد از خودم پرسیدم چرا فقط ارباب شرارت باید بگه (نورا ، بال های تاریکی برخیزید یا برخیزان) ولی ابر قهرمان های ما ، همچین کلمات منفی مانند تاریکی را نمی گویند. به این نتیجه رسیدم که اگر یک شخص بخواهد از معجزه آسا استفاده منفی بکند باید از کلماتی مانند تاریکی و کلمات منفی و خبیثانه استفاده کند برای مثال اگر دختر کفشدوزکی بخواهد از حالت تاریک معجزه آسایش استفاده کند باید بگوید تیکی خال های تاریک روشن یعنی نوع کلمات استفاده شده برای تبدیل شدن باعث به وجود آمدن یک کاستوم(لباس) خاص می شود برای همین ممکن است هنگامی که معجزه آسای پروانه به دست دختر کفشدوزکی بیفتد بتواند از حالت روشن آن استفاده کند و با استفاده از پروانه های جادویی اش قدرتی را به افراد بدهد که برای زندگی مفید باشد امکان کپی این مطلب منحصر به وبلاگmiraculousladyblog.blogsky.com است و و کپی برداری به شرط ذکر منبع و اجازه گرفتن حلال است.


امیدوارم از این تئوری باحال لذت برده باشید. منتظر نظرات انرژی زا و انتقادی تون هستم . 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرینت چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 ساعت 17:34

خیلی تئوری جالبی بود نمی دونستم
ممنون بابت این اطلاعات

خواهش می کنم

مرینت دوپن چنگ دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 14:55

عالی بود ولی بنظرم اگر تعوری من پیدا کردم که مرینت و دختر کفشدوزکی زنده ان داخل قاره لومایا داخل پاریس

Bahar یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 09:25

تئوری خیلی خوبی بود و با اجزت من کپیش کردم و با ذکر منبع گذاشتم وب سپیده(سرچ کنی وبلاگ سپیده میاره) و اسمم باهمینی که نظر دادم هسش هیچی دیه گفتم بت بگم که کپی کردم و واقعا خیلی توپ بود ممنونننننن

باشه میام نگاه می کنم

Ladybug یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 11:49

راست میگی ها

شاید اگه ارباب شرارت بگه
نورو بالاهای روشانایی بزخیر هم
درست بشه

ممکنه اما باید دید روح درونش هم با این کلمه رمزی که میگه موافقه یا نه
منظورم اینه که اگر اراده هم بکنه که ارباب روشنایی بشه ممکنه بخاطر باطن پر از نفرتش نتونه از ارباب روشنایی استفاده بکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد