Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

سلام عشقای من(z)

براتون عکس آوردم . امیدوارم دوسشون داشته باشید . به همراه عکسا چند تا هم فیلم آماده کردم . 

راستی داشتم دنبال عکس و کمیک لیدی باگ می گشتم چند تا چیز کیوت پیدا کردم که به میراکلس ربطی نداره ولی عجیب زیبان . 

اول میریم سروقت مرینتباگ (منظورش اینه که در باره مرینت و دختر کفشدوزکیه)



قربان تو بشه گربت..................




دستا بالا و بکش سمت عقب.یک دو سه چهار.حالا بیا جلو . یک دو سه چهار...




طرف چه حالی داشته بالا تا پایین مرینتو عکاسی کرده..............................




اگه حدس زدین این کدوم قسمته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دو تا عکس از وسایل مرینت دارم الان می زارم





وسایل مرینت خیلی خوشگلن نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




خب بریم سراغ کمیک ها...................




به نظرتون اگه این اتفاق واقعا بیفته چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//




خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

می دونم حالتون چه طوریه




لوکا و این کارا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




البته این ادامه هم داره فکر کنم چون لیدی باگ کادوی کت رو نداده







خب دوستای خوبم امیدوارم از عکسا لذت برده باشید . در باره این هایی هم که گفتم میراکلسی نیستن اگه ازشون می خواید کامنت و لایک (منظورش اینه که نظر بدین تا براتون بزارم)

تا بعد بوس بای


نظرات 6 + ارسال نظر
سحر رضایی جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 16:56

cat cute یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 23:32

منم دلم میخواست همین کار لوکارو بکنم

Mabel دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 13:59

عالی بود
میگم مگه عکس والپیپر گوشی مرینت ، عکس آدرین نبود؟
ولی خیلی نویسنده ی خوبی هستی

نه اینا حالت های زنگن اگه دقت کنی
ممنون عزیزم لطف داری من که این روزا اصلا سر نمیزنم بس که درگیر درسمم

نا شناسی در تاریکی شب دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 00:14

جای عکس گذاشتن یک ابر کپی کار رو بده
البته عکسات خیلی خوبن و من عاشقشونم ولی کمیکا رو ترجمه کن
من که عکس پس زمینه ی مرینت رو گذاشتم رو گوشیم
مال الیا رو نداری؟؟

تازه کار کردن روی فصل دوم رو شروع کردم . خیلی ایده های قشنگی اومده تو ذهنم .
اسمشم گذاشتم اعجاز عشق .

Ladybug یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 22:25

اون عکسه که که گفتی کدوم قسمته قسمت فلیکسه

آفران
به به خیلی حضور ذهن خوبی داری ها!!!!!!!!!!!!1

maricat یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 21:56

عالییییییی بودن زهراجون..خخخخ باحالن

آره با بعضی هاشون کلی خخندیدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد