Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

سلام (z)

 من دوست دارم فتو شاپ کار کنم . ادیت بسازم و.... 

ولی نمیدونم چی درست کنم . میشه به من ایده بدین؟

خواهش . اگه تونستم خوب درستش کنم براتون میفرستمش تا ببینیدش . 

یه چند تا ایده بدین که منم مشغول باشم . 


جان من بگین من چه فتو شاپ کنم . یه ذره سرگرم شم از ناراحتی هم در بیام . 


راستی دوستان یه خواهش کوچولو : اکثر کسایی که میان  نظر میدن رو من و نویسنده ها میشناسیم  . اگه جدیدا وارد وبلاگ شدید و می خواید نظر بدید ، اگه قراره بمونید و فعال باشید توی وب لطفا برای بار اول و دوم خودتون رو معرفی کنید که من دوستای میراکلسیم رو بهتر بشناسم . 

قربان شما تا بعد 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اصغر عسگری چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 09:32

پیشنهاد می کنم وقتی استاد فو میمیره و لیدی باگ شرور میشه و اتفاقات بدی میفته

زیادی وحشتناک میشه ولی باحاله
باشه بهش فکر می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد