Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

میراکلس انیمه(z)

بالاخره پس از تلاش های اینترنت خور ، بنده توانستم میراکلس انیمه ای پیدا کنم که بیشتر از همه کلیپ های انیمه سکانس داره . میشه گفت از همه کاملتره . 




خیلی خوشحالم که بهترینشو تونستم پیدا کنم . امیدوارم ندیده باشیدش تا الان از دیدنش نهایت لذت رو ببرید . 

https://www.namasha.com/v/8nyCl7iH


همونطور که قبلا هم گفتم اگه با لینک می خواید برید کپیش کنید و  این تصویر هم فکر نکنم کار خاصی انجام بده فقط شما می دونید که می خواید کجا برید . 




خب نظر بدید تا بدونم آپلود و غیره کار های مربوطه درست طی شده یا نه . 

بای بای تا بعد 

نظرات 3 + ارسال نظر
روشنا چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 22:30

می گم آخرش نوشته coming soon
یعنی به زودی قسمت های انیمش میاد؟
چه طوریاس؟

زهرا : نم دونم شاید وانیا بدونه . من خودم یه حدسایی زده بودم وانیا جون تو چیز نمودونی جواب دوستمونو بدی؟
وانیا: نمیدونم ولی این احتمالا واسه قبلا هستش

Lady bug چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 16:29

اهان ممنون از جواب تون

قربونت برم که انفئر توی وب فعالی

Lady bug چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 15:45

یک سوال قرار فیلم لیدی باگ بیاد که این شکلی باشن؟؟؟

نه . فکر نمی کنم . یه سری شایعات در بارشون اومده که من دقیقا از درست بودنشون مطمئن نیستم . ولی چند وقت حرفایی از میراکلس انیمه شده بود . من هم این رو گذاشتم . گفتم باید جالب باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد