Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

متن تیتراژ کامل میراکلس(z)

 با سلام . راستش نمی خواستم پارت بزارم . به خاطر اتفاقی که دیروز برای خودم و دوستم افتاده بود حال هیچکاری رو نداشتم ولی خبر وانیا جون رو که شنیدم حالم خیلی بهتر شد . گفتم یه حالی هم به شما بدم . حال من بده چرا دوستام رو ناراحت کنم .  پس برید آهنگ رو بنویسید و هنگام پخشش باهاش به صورت کامل همخونی کنید . من که عاشق همخونی آهنگ میراکلس با متن هستم . 



in the day time Im marinette 

 just a normal girl with a normal life! 

but there`s something about me that

no one knows yet cause I have a secret


I live life . thats full of  fun

It keeps me sharp and on the run

when  evil comes , I find a way 

ti use my force and save the day 

                              oh    oh    oh                   

lifes got me spinning `round

                              oh    oh    oh                   

my feet are off the ground 

                              oh    oh    oh                   

and when the sun goes down 

you better hang around


its lady bug          jumping above

the power is on . when things go wrong

its lady bug          the lucky charm 

the magic is on . always so strong 


they look at me and think  Im cool 

Im cat noir . at night Im rule

my ring is charged with energy 

my claws are out  .  just  watch and see

                              oh    oh    oh                   

oh .  no you`ll never know 

                              oh    oh    oh                   

my force will only grow 

                              oh    oh    oh                   

and when the moon is out you better hang around


its lady bug          jumping above

the power is on . when things go wrong

its lady bug          the lucky charm 

the magic is on . always so strong 


another day . Im at school 

I think about him .  his so cool 

he looks at me . I look a way 

but does he see me anyway 

                              oh    oh    oh                   

my feet are off the ground 

                              oh    oh    oh                   

and when the sun goes down thats when I become

miraculous          simply the best

up to the test . when things go wrong 

miraculous          the luckiest

the power of love always so strong


Im a cat . just chilling out 

but in the night shes all I think about 

I feel so strong when shes around

she picks me up when Im down 

                              oh    oh    oh                   

oh .  no you`ll never know 

                              oh    oh    oh                   

my love can only grow

                              oh    oh    oh                   

and when I see her smile . thats when she become


miraculous          simply the best

up to the test . when things go wrong 

miraculous          the luckiest

the power of love always so strong


its lady bug          jumping above

the power is on . when things go wrong

its lady bug          the lucky charm 

the magic is on . always so strong 


its lady bug          jumping above

the power is on . when things go wrong

its lady bug          the lucky charm 

the magic is on . always so strong 





امیدوارم غلط های املایی نداشته باشه چون اصلا نمیتونم ایراداتشو بگیرم .  شب خوش و خدانگهدار . 

نظرات 13 + ارسال نظر
/: دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 21:06

فقط من حس مىکنم متن آهنگ غلط هست یا واقا غلطه؟
آخه هر تیکش یه کلمه اشتباه قرار گرفته!!!
مثال:lifes got me spinning `round مگه درستش his got me spinning round نیست؟::::::

من یادم نمیاد غلطی توش دیده باشم

S پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 00:48 http://Gravatar.com

عالی من ..

S یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 16:30 http://Gravatar.com

عالی

ستی سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 22:56

maysa سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 14:46

عزای من اهنگش هس هم میخونه هم مینویسه من فیلمش رو دانلود کردم هم زمان مینویسه و با متن میخونه

Merinet یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 11:42

سلام
خوب بود ممنون بابت این

زهرا یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 14:17

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بد بودددددددددددددددددد

توضیح بده چرا بد بود

یکتا و یگانه یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 09:01

لطفا صوتی بزارید

اگر تونستم از آپارات پیداش می کنم کی زارمش

i❤ adrian سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 13:47

عااااااااااااااااااااااااااالیییی من هزار تا سایت رو گشتم تا تونستم اهنگ اصلی رو پیدا کنم و بلاخره کردم . مممممننننوووووووووووووووووووووووووووووووون

خواهش

عشق وبتون یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 21:40

عالییییی مثل همیشه

ثنا چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 16:21

:

are you ok honey?????!1

Lady bug چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 11:24

نسبت به وب کیتی نوار خیلی کم کارین
ببخشید میگم ولی حقیقته
ولی رمان های اونجا به درد نمیخوره

الان یه خوب از اونها گفتی یه خوب از ما ؟
آدرس این وب پر کارو به من میدی؟
وانیا: خواهرم من اینجا هم کار میکنم ... فکر میکنی اگه برام مقدور باشه نمیام پست بزارم؟ خودم وب کیتی رو خیلی دوست دارم اما لطفا اینجوری نگید من واقعا اعصابم خورد میشه بیکار که نیستم همش پست بزارم (و...) فقط یه چیزی فکر نکنی دارم رقابت میکنما کیتی و بقیه ی نویسنده ها جزو دوستای خوب من هستن
زهرا : می گم کار کردن توی چند تا وب با هم برای چیه؟ کار کنین روی یه وب که بره بالا . نمی گم دوستات رو کمک نکنا ؟ ولی چرا روی یکی کار نمی کنین که وقتتون هم انقدر پر نشه؟

وانیا چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 00:32

ای جان عزیزم

خیلی خوب بود

اتفاقی افتاده؟ نگرانت شدم

آره پیام برای شخص خاصی بود که منتظرم بیینم چی میگه .

وانیل: اوه آها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد