Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

خبرای خوب؟ خوب؟ آره خوب(v)


سلام دوستان




امروز سه تا چیز میخوام بگم که درباره ی آخری توضیحات دارم



1. استودیو زگ تون باز شده و برای ساختن میراکلس شروع به کار کردن


2. دوبله کردن قسمت های جدید هم شروع شده


3. توماس آستروک از 22 June (همون 2 تیر خودمون) تو پیج اینستاش از عدد9 شمارش معکوس میزاره و هر روز یه عدد کم میشه    یعنی امروز اون عدد رو 1 هستش و فردا 0 میشه و عددی باقی نمیمونه    خب این یعنی فردا یه اتفاقی قراره بیفته   مثلا چه میدونم خیلی کم ممکنه یکی از قسمتای ویژه بیاد   فردا روز اول ماه جولای (به میلادی) هستش و با این ضد حال هایی که جرمی و توماس و میراکلس اینترنشنال به ما میزنن بعید نیست اون شمارش معکوس واسه شروع شدن ماه جدید باشه اما معلومه که اینطور نیست و اتفاق ویژه ای تو راهه   هر خبری که فهمیدم و چیزهایی که پیدا کردم رو براتون میزارم



خب... امیدوارم راضی بوده باشید


و اما... کامنت فراموش نشه


بای

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 22:13

وانیا جونم چیزی نزاشتن؟
من خیلی هیجان داشتم ولی الان هیجانم تبدیل به بی حوصلگی شده
راستی ایمیلتو چک کن .
باهات کار دارم .

اه
تقصیر جرمی و توماس احمقه هیچی نذاشتن که
باش

هستی چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 20:26

نموتونی الان ببینی که نذاشته یا گذاشته چون خیلی هیجان دارم

دیدم هیچی نیست

Lady bug چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 10:23

چک کن الان ببین چیزی نذاشته

باش دیگه

روشنا چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 10:22

لیدی باگ جونم خدایی چند تا صدم ثانیه شمردی؟
قربون این همه هیجانت .
حالا اومد دلیل این همه روز شماری یا نه ؟

وانیا: خب هنوز نهوباید برم ببینم

Lady bug سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 20:49

هورا نمیدونی دارم برای فردا صدم ثانیه میشمرم

آره دقیقا

زهرا سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 20:34

خدایی اگه این طوری باشه که من تا فردا شب خوابم نمیبره .
من خیلی بد خوابم . این خبرم کافیه تا امشب اصلا نخوابم
امیدوارم ضد حال نباشه ولی مغزم میگه ضد حالی بیش نیست .

آره منم اگه ضد حال باشه میمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد