Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس و استیکرهای قشنگ(v)


های گایز



عکس آوردم به درخواست بانوی معجزه   


البته به جز عکس خودم چند تا استیکر متحرک درست کردم که شاید خوشتون بیاد و اگه خواستید زش استفاده کنید


امیدوارم خوشتون بیاد چون سعی کردم بهترین ها رو بزارم



اول بریم سراغ چند تا عکس




عکس ابرقهرمانان




اینم قشنگ بود گفتم بزارم




خیلی کیوته




فقط میتونم بگم: اوه مای گاد



و حالا استیکرها



 

 

 

 

 

 

 




خب دوستان اینم از استیکرها


اگه دوست داشته باشید بازم میزارم   اگه هم سفارش داشتید با عکس دلخواه بگید



گودبای

نظرات 7 + ارسال نظر
سالی مدیر پادگان کفشدوزکی شنبه 23 بهمن 1400 ساعت 16:26

عزیزم من از این استیکرا برای وبم استفاده کردم ولی اگه دوست نداری بگو برشون دارم پادگان کفشدوزکی تو پست ثابت حتما بهم بگو چون بلخره براش زحمت کشیدی عزیزم

برای شما اشکال نداره عزیزم نوش وبلاگت

S یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 16:32 http://Gravatar.com

وانیا مدیره؟

بله
ولی اصلا یک ساله که هیچ تماسی باهاش نداشتم

روشنا دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 20:13

برای چی می خوای بدونی ؟
کنجکاو شدم که انقدر درموردم اطلاعات می خوای؟

بهت اطلاعات می دم ولی باید بگی برای چی می خوای

وانیا: من چیزی نگفتم و نمیدونم
لیدی مون:آخه من یه دوستی تو مدرسه دارم اسمش روشناس طرفدار میراکلسه
بگو جون من

Lady bug دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 19:01

من مشهد زندگی میکنم کلاس هشتم میرم

وانیا: آها ولی فکر کنم یه نفر دیگه ازت اطلاعات خواسته بود ... به هر حال ممنون

روشنا دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 17:26

به نظر من که عکس آخر رو نباید میزاشتی
خوشکل بودا ولی محتواش زیادی برای بچه های سن شما زشت
تازه من صحنه های قشنگ تری هم از اینه دیدم .

تو مشهد زندگی میکنی؟
کلاس ششمی؟
خواهشا بگو

وانیا: خواهرم صحنش خیلی هم خوبه دلت بخواد

Lady bug دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 15:30

خیلی ممنون عالی بود

خواهش لاوی

بانوی معجزه دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 15:05

کیییییییوتتتتت
دستتت درددد نکنه
عالیییییی بود
مرسی خوشمله
الان عکسام شدن 1100 تا

مرسی و خواهش ... خخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد