Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

ترجمه دلنوشته عشقولانه(z)

سلام به هم وبلاگی های گلم . با ترجمه اون متن عشقولانهه اومدم . 

راستی یادم رفت بهتون بگم که من اونهایی که بهشون می گم دلنوشته کار خودمه . یعنی خودم نوشتمشون . پس اگه خواستین کپی کنین با ذکر منبع اجازه این کارو دارین . 


خب بریم سراغ تر جمه ..........................



چه زیباست رنگ سبز چشمانش

در کادر سیاه و زیبای نقابش

چه کسی او را دوست ندارد ؟

جز کسی که معشوقه دارد

چه می خواهی که کم دارد؟

چه دیدی که دلت نمی خواهد؟

دلش برای تو می تپد

احساساتش همیشه حس می شود

برای که دلش را می شکنی؟

برای چه کسی قلبت را می تپانی؟

بشکن دیوار را

سد مقابلت را

هر چقدر که سخت باشد

چه راحت هم را پس می زنند

و یکدیگر را می خواهند

نقاب مشکل این ماجراست

پسشان بزنید همراه با لبخند

دیوار شکست

عشقت همان است؟

فکرش را هم نمی کردی

تو که دوستش نداشتی

حالا چه می خواهی به او بگویی؟

که خودت را دوست داشتم؟

یا چرا دوستت نداشتم؟

دیگر فکر نکن دست دست نکن

عمل کن که همین الانش هم دیر است

بچش طعم مورد علاقه ات را که یک بار ان را چشیدی ولی آن را نپذیرفتی


راستش یه موردی رو باید ذکر کنم . بعضی ها متن رو کپی و توی مترجم گوگل پیست کردن و ترجمه زشت و به درد نخور گوگل رو توی نظرات به من دادن و گفتن بفرما اینم ترجمه . 

باید بگم : خودم که شل نبودم از اول این کارو انجام می دادم . 

ولی حالا که فارسیشو گذاشتم فکر کنم متوجه بشن چقدر با ترجمه الکی که دادن فرق داره . 




تا بعد 

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 10:43

خییییییلللیییییی قشنگ بود داره گریم می گیره

سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 23:04

خیلی قشنگ بود تنها کلمه ای که می تونم وصف کنم

ممنون . توصیف نکردن گاهی اوقات بهترین توصیف برای یه نوشتست

بانوی معجزه یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 17:50

عالی بود

خخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد