Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکسایی که نباید باورشون کرد (چون فتو شاپن)(z)

 خب این که هویت یه عکس رو زیر سوال ببری خیلی حرفه ولی من این کارو میکنم  تا متوجه بشین چیزایی که در باره فصل 4 اومده تا چه اندازش دروغ یا الکیه و توهمه . 


خب بریم سراغ عکسا 



 این عکس فوق العاده زیبا فتو شاپه . دلیلم چیه ؟ واضحه

به تصویر پس زمینه دقت کنید : مال فیلم فروزن هستش . کاملا مشخصه با اون خدمت کار تپلش

مورد دوم : اونایی که فتو شاپ کار می کنن به راحتی می تونن اثر برش و لایه ها رو تشخیص بدن

مورد سوم : کاری که کت نوار داره می کنه توی فصل اول قسمت هوای توفانی انجام شده . این تصویر فتو شاپی بیش نیست

ولی خیلی خوشگله (مخصوصا لباس کت)



اگه دقت کنید اشکالات موهای لیدی باگ که به سمت مخالف شونه شده ، مدل مو های  کت نوار که خراب شده  و قسمت پایین کاستوم ها که خراب شده ، همه چیز رو مشخص می کنه . 



اگه فتو شاپ کار کرده باشید متوجه هستید که کلمه مخفف شده  PNG  یعنی چی . 

وقتی عکس رو آپلود کردم نوشت PNG . یعنی . عکسی که بعد از فتوشاپ می خواین سیو کنین باید PNGیش کنین تا درست بشه آپلودش کرد و ....

در ضمن این حرف منو باور ندارین یه دلیل دیگه هم دارم . 

بادتونه الکس شرور شده بود؟ و رز رو از زمان خارج کرد؟ این عکس مال اون بخشه 





خب اینم از کار امروز من  . امیدوارم از این که رو یاهاتون خراب شد ناراحت نشده باشین . راستش اوایل که می فهمیدم تصاویر فتوشاپن آرزو می کردم که کاش تو فتو شاپ فضولی نمی کردم . ولی حالا خیلی خوشحالم که فرق ها رو می فیمم . چون این طوری کسی نمی تونه منو گول بزنه . 

بای بای تا بعد 

نظرات 3 + ارسال نظر
هاک ماث سه‌شنبه 18 آذر 1399 ساعت 08:41 http://miraculous1356.blogfa.com/

ممنون عالی

ستایش بندار چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 16:21

عالی ممنون

خواهش عزیزم

بانوی معجزه یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 17:53

پرفکت
عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد