Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

بررسی ابر شرور ها(z)

 خب برای خالی نشدن سابقه درخشانم (اعتماد به سقفو) هر روز قدرت  پنج تا از اونهایی که شرور شدن رو براتون بررسی می کنم .  

برو توی ادامه مطلب و نوشته های  این جدول باحال رو  بخون .  

این ها ابر شرور های فصل یکن .  چیز هایی که گردونه خوش شانسی داده و چیزایی که پنجه برنده اونا رو نابود کرده گفته میشه . به علاوه اشخاصی که کمک می کنن و دلیل شرور شدن یا کسی که باعث شرور شدنشون شده همه گفته میشه . امید وارم لذت ببرید . 




 نام ابر شرور : سنگدل 1


شخصیت اصلی : ایوان


گردونه خوش شانسی : لباس شنا (به تشخیص من)


پنجه برنده : تیر دروازه


جای آکوما : کاغذ 


ابر قهرمان کمک دهنده : ______


 دلیل شرور شدن :  کیم او را مسخره کرده بود و غرورش را شکسته بود



 

نام ابر شرور : سنگدل 2


شخصیت اصلی :ایوان


گردونه خوش شانسی : چتر نجات


پنجه برنده : قسمتی از برج ایفل


جای آکوما : کاغذ


ابر قهرمان کمک دهنده :______


 دلیل شرور شدن : دچار سوء تفاهم شده بود . فکر کرده بود میلن او را دوست ندارد



 

نام ابر شرور :هوای توفانی


شخصیت اصلی : آرور


گردونه خوش شانسی : حوله 


پنجه برنده : پلان تبلیغاتی


جای آکوما : چتر


ابر قهرمان کمک دهنده :______


 دلیل شرور شدن :  حسادت و خود بزرگ بینی



 

نام ابر شرور : آقای کبوتر


شخصیت اصلی : آقای رومان


گردونه خوش شانسی : سکه پول 


پنجه برنده : قفس آهنی


جای آکوما :سوت کبوتری


ابر قهرمان کمک دهنده : ______


دلیل شرور شدن :  افسر پلیس او را از پارک بیرون کرد و گفت نمی تواند دوباره به پارک بیاید


 

نام ابر شرور :کیوپید سیاه (قسمت مورد علاقه من)


شخصیت اصلی : کیم


گردونه خوش شانسی : آبنبات


پنجه برنده : بند جواهر


جای آکوما : جواهری که برای کلویی خریده بود


ابر قهرمان کمک دهنده : ______


دلیل شرور شدن : کلویی او را مسخره کرد



 


خب این از پارت اول امید وارم  خوشتون اومده باشه . تا بعد بای بای . 


راستی  بانوی معجزه من راس ساعت چهار توی چت روم منتظر جنابعالی خواهم بود . یاعتش رو عوض کنی هم قبول همونی که خودم گفتم . 

نظرات 18 + ارسال نظر
زهرا غلامی محمود آبادی پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 12:10

سلام خیلی عالی بود لطفا بقیه ی فصل ها هم ابرشرورشونو بزار اگه بزاری خیلی لطف کردی

p پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 00:27

میگم نام شرور شده جولیکا چیست

جولیکا بار ها و بار ها شرور شد اما اکثرا با اسم رفلکتدال شرور می شد. به انگلیسی میشه عروسک انعکاس دهنده. چون کاری می کرد بقیه اون رو انعکاس بدن
توی فصل چهار اسمش شد گناهکار

آدرین جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 20:38

بقیش کجاست

تو جیبم
فعلا حال ندارم پستشون کنم

یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 13:00 http://۴۲۲۵۱

اسم همه رو ننوشته بودی من خودم متخصص میراکسم

ول کرده بودم اصلا ادامه مداده بودم
حالا بزار از تخصصتم استفاده کنیم
یه دستی به کمک می رسونی؟

کلویی بورژوا یکشنبه 18 مهر 1400 ساعت 13:08

چگونه به وجود اومدن کوامی ها رو بزار من عاشق کلویی و تیکی ام ...... و البته بقیه ی کوامی ها

فاطمه چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت 12:28

سلام عالیه ممنونولی خیلی وقته دیگه
چیزی نمیزارید لطفا بازم در مورد ابر شروران و مخصوصا ابر قهرمانان بزارید ممنون

سوده جون پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 17:58

عالی خیلی عالی فقط لطفا قسمت های فصل ۳رو بگو

امیر حسین چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:52

من نمی دانم بلخره هاکماث شکست خورد هویتشو نشون داد آخرین بار دیدم که هاکماث نیرو جمع کرده بود ، هوای طوفانی ، حباب ساز ، ملکه مد،خرس سرخورده و خیمه شباز ، پانتمین باز ، پیر پرس، رفلکتا، راجر پلیس، و چیز های دیگه ولی من خیلی ماجراجویی در پاریسو دوست دارم بهترین کارتون ماجراجویی در پاریس هستش ممنون بابت سازندش

اینی که شما دارین میگین مال پایان فصل 2 هست
میراکلس الان فصل 4 هم اومده

علی رضا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:50

سلام لطفا رمان عاشقانه بزار

شما ها هم کشتین منو با عاشقانه من نیمه عاشقانه می نویسم نمی خوام خیلی شور بشه

مرینت دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 07:51

سلام می شه درمورد ویژه ی شانگهای که تازه پخش شده بنویسی و چه گونه به وجود اومدن کوآمی ها
کارت عالیه ممنون

مرینت یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 20:09

سلام عالی بود ممنون.
اگه می شه چگونه به وجود آمدن کوآمی ها رو بزار اگه نمی دونی می تونم بهت بگم .

لیدی باگ سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 16:57 http://من وبسایت ندارم

سلام خیلی خوب بود 1 سوال چطوری وبسایت درست کردی ؟

به سختی

امیر محمد جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 19:54

عالیه لطفا ابر شرور های همه ی فصل ها رو بزار
به محض اینکه فصل 4امد ابر شرور های او را هم بزار

ابر شرور ها یکم وقت باید صرف تایپ کردنشون بشه می زارمشون برای یه وقت تعطیل
فصل 4 هم که اومد می زارم

مهدیه یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 19:12

خیلی عالیه ممنونم ازتون

مادارا اوچیها سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 23:14

عالی بود

خواهش میشه

مریکت شنبه 20 دی 1399 ساعت 11:51 http://12345

عالی بود من خیلی خوشم اومد

...... چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت 08:17

.

بانوی معجزه یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 17:56

عالی بود توضیحاتت
چت روم هم که اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد