Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

لیدی دراگون(v)


سلام


پست جدید جرمی و میراکلس اینترنشنال رو آوردم


قبلا از لیدی دراگون گفته بودم و عکس هم گذاشتم


اما این یه عکس جدیده که طرح و رنگ و.. لباساش معلومه



خوبه؟


و البته همونطور که گفتم لیدی دراگون قراره تو قسمت ویژه ی چین باشه


خب الان چیزای دیگه هم میزارم اما گفتم اینو زود بزارم

نظرات 9 + ارسال نظر
دراگون باگ دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 13:16

اون اسمش فیه و بانوی اژدهاست تو فیلمش هم زیر نویس فارسی و هم دوبله فارسی داره اسم فیلمش هم هست دختر کفشدوزکی در شانگهای خیلی عالی بود

رکسانا دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 19:50 http://میراکلس

Lady bug دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 09:17

فکر کنم معجزه اساش دست بند باشه

نه خود دراگون توی فیلم که معجزه گرش گردنبنده
به نظر من که عین پیکسی گرل معجزه گر نداره ولی ابرقهرمانه

وانیا: نمیدانم

بانوی معجزه دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 01:28

خب دعوت نامه به ایمیل فرستاده میشه ولی برای من هیچی نیومده.

خب سایت مرض داره

بانوی معجزه دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 01:17

اشکالی نداره ولی میتونی تا فردا یه کاریش کنی؟؟

چی رو؟ نویسندگی؟ دست من که نیست

بانوی معجزه یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 23:06

وانیا جون من درخواست نویسندگی دادم

خب فعلا سایت یکم چیز شده... یعنی رفتم دعوت نامه بفرستم نشده فکر کنم سایت بلاگ اسکای قاط زده

من نمیتونم صبر کنم که اون قسمت برسه

منم همین طور

Lady bug یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 15:24

وای خیلی برای این قسمت حیجان دارم

اره منم

وانیا: خیلییییی

Cat Noir یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 15:23

سلام کت نوارم همین الان که مطلب رو گذاشتی من انلاین بودم لطفا بهم جیمیل بزن کارت دارم

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد