Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

رمان یک ابر کپی کار پارت 12(z)

خب قسمت 12 رمان هم رسید گیج نشو برو رمانو بخون و نظر بده تا بعد 

 

 از زبان شارل

باورم نمیشه ارباب شرارت پدر گربه سیاهه . باید به استاد بگم . با ترس در زدم . بر عکس همیشه که با جادو در رو باز می کرد این بار خودش درو باز کرد .

استاد: شارل چیزی شده خیلی ترس احساس می کنم . بیا تا به او دو تا هم بگم بیان .

بلافاصله جلوی استاد رو گرفتم : نه استاد باید با خودتون تنها حرف بزنم .

استاد که ترس من رو به خوبی درک کرده بود اجازه داد تا حرفم رو بزنم.

-: استاد من فهمیدم ارباب شرارت کیه. حتی مایورا رو . اونها با هم کار میکنن و همدیگر رو میشناسن .

استاد یکه خورد . شاید باور نمی کرد که به همین راحتی من رو محرم راز های شیطانیشون بدونن و هویتشون رو لو بدن . اما با بازیگری بی نقص من و اینکه احساسات خودم رو کنترل می کردم تا ارباب احساسات پی به چیزی نبره .

استاد : خب اون ها کی هستن ؟ من میشناسمشون؟

-: بله استاد (نگاهی به اطراف کردم تا مطمئن بشم کسی نیست) ارباب شرارت گبریل آگرست و مایورا دستیارش ناتالیه .

استاد منو مات نگاه کرد . باورش برای استاد هم سخت بود .

استاد : یعنی پدر گربه سیاه؟ واااااای این خیلی بده ؟ چطور باید این حقیقت تلخ رو به آدرین بگیم .

-: نه استاد فعلا نمیتونیم چیزی بهش بگیم . توی سفر روی ذهنش کار می کنم تا شایدبشه یه کاری کرد .

استاد : آره !!!!! منم تا برگشت شما مواظب پاریس و مردمش هستم . خیالتون راحت

-: استاد با وضعی که پیش اومده چطور خیالم راحت باشه؟راستی استاد برای غیبتمون چی کار کردین؟

استاد با خوشحالی انگار تازه یادش افتاده بوده گفت: همین الان فرمولش رو تموم کردم . حتما نتیجه بخشه . امشب با ابر قهرمان ها رأس ساعت اینجا باشین تا همه چیز رو درست کنیم . 

بعد از کلی بحث که چه غلتی کنیم(با عرض معذرت) رفتم خونه و آماده شدم . خدا رو شکر حداقل نگرا این نیستیم که پدر مادرامون نگرانمون می شن چون استاد با یه جادوی ویژه و خاص نجاتمون داد . واقعا دم هرچی جادو جنبله گرم

نظرات 14 + ارسال نظر
فاطمه زهرا پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 17:25

فاطمه زهرا : :

سوده جون یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 15:44

تو طوفان رو اشتباه نوشتی توی همه ی پارت
عشق پنهان بیشتر کلمه ها رو اشتباه نوشتی

سوده جون یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 15:38

میشه عضو وبت شوم

عزیزم وبلاگ های بلاگ اسکای عضو گیری ندارن
بجاش مشارکت کننده دارن
اگه می خوای مشارکت کننده بشی باید ایمیل داشته باشی
در ضمن نویسنده ها باید مطلب هم بزارن

سوده جون یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 15:36

تو چند تا وب داری؟

فقط توی همین یکی نویسندم

سوده جون سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 15:25

لطفا اسم و آدرس وب قبلیت رو بده آخه من عاشق وب قبلیت شدم

من قبلا وب نداشتم

Mahya یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 19:31

لطفا بقیه را بگو زهرا جون 100 برای تو

تا قسمت 24 گذاشتم برو لذت ببر

راحیل سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 13:00

واییییییییی عالی بع رمان نوشتنت ادامه بده تو ۱۰۰موفق میشی و میتونی

ترلان شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 14:38

وای چه جالب قراره برن به چین
جوووووووووووونمییییییییییییی

بعله

آدرین بی لیاقت یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 12:09

سلام میگم میشه پارت 13 رو هم بزاری ممنون میشم

وانیا: گلم خیلی وقته گذاشته
تو دسته بندی ها هم میتونی پیداش کنی

آدرین بی لیاقت یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 11:16

سلام لطفا پارت بعد رو بزارید دلم میخواد ببینمش و بخونم.
راستی این داستانی که مینوسی تو فصل 4 اتفاق میوفته

وانیا: زهرا جون اینو خودش به سلیقه ی خودش نوشته و شخصیت اضافه کرده
پارتای بعد هم خیلی وقته گذاشته ها

ماهان شیخلر سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 22:17

سلام خوب بود پارت بعد رو کی میگذارید

وانیا: تا پارت 26 گذاشته ها

رقیه یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 20:45

ببینم چرا ادامش رو زهرا جون نمی زاره؟
من خیلی این داستان رو دوست دارم
ادامش رو کی میزارین؟

زهرا رفته

بانوی معجزه شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 13:19

عالی بود زهرا جون
بااینکه کم بود ولی هیجان داشت

آره پارت بعد خیلی باحاله

Lady bug شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 13:03

چرا انقدر کم بود بیشتر بزار

آخرش توضیح دادم چرا کم بود . چون خواستم قسمت سفرشون توی یه پارت به بعد باشه که باحال تر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد